רחובות חשוכים בחולון
רחובות חשוכים בחולון

עיר באפלה: מדוע התאורה ברחובות בחולון אינה פועלת?

לא מעט רחובות בחולון שרויים בחשכה בשעות הערב והלילה: למה זה קורה?

פורסם בתאריך: 13.1.20 13:50

תושבים בחולון מתלוננים על בעיות תאורה ברחובות בעיר. אין מדובר בתקלות חשמל כתוצאה מהגשמים שגרמו להפסקות חשמל, אלא על תקלות של בקרה, במסגרתן שרויים רחובות שלמים באפלה ללא תאורה. חלק מהתושבים המיואשים פנו לעירייה בבקשה לטפל נקודתית בבעיה הקיימת ברחובות בהם הם גרים, אך מסתבר שכאשר התקלה מטופלת, היא מופיעה שוב ברחובות אחרים בעיר.

בין השכונות ה"חשוכות" נמנות אגרובנק, גרין, תל גיבורים וקריית שרת. חלק מהתושבים בהן אף טוענים כי מדובר בכיבוי מכוון ושיטתי, שנועד לחסוך בחשמל ובכסף. "לא יכול להיות שביום אחד התאורה פועלת ולמחרת לא", טוען אייל גולן תושב העיר.



אחד מדיירי שכונת אגרובנק רוני לוי מספר כי מוניתו נפרצה בסוף השבוע האחרון. "ברחוב שנקר כבר כמה ימים אין תאורה, אז יותר קל לפרוץ לרכבים ולפגוע בביטחון התושבים. יש חושך מצרים והגנבים פחות מפחדים, כי קשה להבחין בהם בשעת המעשה", הוא אומר.

לאחר הפריצה למונית, פנה רוני לעיריית חולון, שם הובטח לו כי הנושא טופל, אבל לטענתו בפועל רחוב שנקר והסביבה הסמוכה עדיין שרויים בעלטה.

 

 

דייר נוסף בשכונת קריית שרת מספר כי כבר יותר משבוע שתאורת הרחוב שבו הוא גר לא פועלת. "חשבתי שמדובר בתקלה בפנסים ופניתי למוקד העירוני. בדרך כלל מטפלים בתקלות אלו באותו יום או מקסימום למחרת, אך כבר כמה ימים שאנחנו ללא תאורה. אנחנו בתקופת החורף, יש הצפות וממש מפחיד ללכת ברחובות", הוא אומר.

 

 

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "בתקופת החורף, בימים של גשמים ורוחות חזקות, נוצרים לעיתים קצרים בקווי התאורה ברחובות וכך אכן היה גם במספר רחובות בעיר. ברחובות מטולה, צפת, קריית שמונה וגבעת התחמושת שבקריית שרת נוצר קצר בקו התאורה והקבלן אכן גילה כבל מקצר באדמה. התאורה הודלקה ברחובות אלה באופן נקודתי והיום יימשך הטיפול בקצר שנוצר באמצעות חפירה במדרכה והחלפת הכבל.

"ברחובות נחשון, יפו והראל שבשכונת תל גיבורים מדובר במהדקים בכבלים של רשת עילית של חברת חשמל אשר נשרפו. התקלה טופלה כבר לפני כשבוע והתאורה ברחובות אלה דולקת. במרכזיית המאור ברחוב שנקר 3 יש קצר בקו התאורה של רשת חברת חשמל, אשר מזין את רחובות השומרון והגלעד. לגבי רחוב שנקר עצמו, ממקווה ישראל ועד לכיכר, התאורה של הכדורים דולקת מאחר שיש לה תשתית תת קרקעית. יצוין, כי הקצר בקו התאורה מופיע בגשמים וסופות בגלל שהרשת של חברת החשמל הינה עילית וחשופה. הטיפול הוא באחריות חברת החשמל ולעירייה אסור לגעת ברשת של חברת החשמל. במקומות אלה לא מדובר בטיימר (קיימים שעונים אסטרונומים במרכזיות המאור ולא טיימר) אלא בקצרים בקו המאור".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גם המוארים לא מאירים. החליפו למנורות שבקושי מאירים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר