נועה קירל
צילום: רפי דלויה

העדלאידע של חולון 2020: סטטיק ובן אל, נועה קירל ומרגי ומסלול חדש

השנה תצוין העדלאידע בסימן יום הולדת 80 לחולון, עם 4,500 משתתפים, עשרות מיצגים ומסיבת ענק. כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 21.1.20 15:21

בעוד כחודש וחצי תקיים העדלאידע של חולון, שהשנה בעקבות הרכבת הקלה תחנוך מסלול חדש, כפי שפורסם לראשונה כאן, ותהיה גדולה מתמיד לכבוד חגיגות ה-80 לעיר. במצעד המסורתי לכבוד פורים, שהפך ל"עדלאידע של המדינה", צפויים להשתתף השנה 4,500 מתושבי העיר ומחוצה לה ומספר שיא של מיצגי ענק, ובהם המלכה אליזבת, הנשיא טראמפ, הנשיא ריבלין, סטטיק ובן אל, נועה קירל ומרגי, הנסיכות אנה ואלזה ועוד. בסיום העדלאידע תיערך מסיבת ענק עם נועה קירל.

העדלאידע תתקיים בעוד כחודש וחצי, ביום שלישי ה-10 במרץ, החל מהשעה 12:00. השנה בעקבות עבודות הרכבת הקלה שצפויות להתחיל בסוקולוב, המסלול יחל בשדרות משה שרת 25 ולאורך רחוב אלופי צה"ל ושדרות גולדה מאיר. התהלוכה תסתיים ברחוב פנחס אילון 8 (מול הכניסה למוזיאון העיצוב).



חיים מסיקה, מנהל העדלאידע ומנהל מערך התרבות בעירייה, מספר: "כל קרנבל הוא סיבה למסיבה והשנה אנחנו שמחים לחגוג את פורים בקרנבל יום הולדת ענק לעיר חולון. בעדלאידע הזאת הכל יהיה גדול מהחיים ואפילו מהדמיון: 4,500 משתתפים במפגני אקרובטיקה, ריקודים, מוזיקה, קצב ופנטזיה, מיצגי ענק מקוריים המתנשאים לגובה רב, מתנפחי ענק ודמויות מעולמות אחרים לצד דמויות מפורסמות, ועוד ועוד. אנחנו מזמינים את כולם לחגוג אתנו בעדלאידע של המדינה".

לרגל יום ההולדת ה-80 של חולון, יכבדו את העדלאידע בנוכחותם במיצגי ענק המלכה אליזבת, הנשיא טראמפ והנשיא ריבלין הישובים על ספה מלכותית, וגם שני זוגות סלבריטאים ידועים: סטטיק ובן אל תבורי ונועה קירל ומרגי. גם הנסיכות אלזה ואנה יגיעו לחגוג עם חולון כשהן ישובות בכרכרת השלג הרתומה לאייל הצפון הנאמן שלהן, המנגנת את להיטי הסרט "לשבור את הקרח".

בלי עוגת יום הולדת אי אפשר, ובמיצג מרהיב תגיע עוגת יום הולדת ענקית בגובה שישה מטרים המרחפת על המסלול, וילוו גם קאפקייקס מתנפחים שנעשו במיוחד לעדלאידע. עוד ליום ההולדת: קוביית מתנה קרקסית ענקית שעליה אקרובטית המבצעת תרגילים עוצרי נשימה.

צילום – שרון הנשיא

עוד על המסלול: גלגל ענק בגובה של ארבעה מטרים ועליו אמנים בתלבושות צבעוניות ובתהלוכה מיוחדת יצעדו 10 אבירים מאחורי דרקון  שאורכו שבעה מטרים, אליהם יצטרפו שני דרקוני פנטזיה ענקיים הרכובים על גבי תלת אופן. מעל המסלול בגובה של שישה מטרים ירחף בתנועה סיבובית ליצן שמח ולמטה על המסלול ירכבו שתי נשות ענק על קונסטרוקציות ענקיות בעיצוב מיוחד לחגיגות ה-80.



בנוסף, מהולנד הרחוקה יפלשו לעדלאידע "אנשי הציפור המוארים והמסתוריים" – חיות מעופפות, ענקיות הבאות ממימד אחר ומשוטטות ברחובות ומופעלות על ידי אנשים מסתוריים. מאיטליה יגיע מופע הדגלנים של פירנצה, שברוח ימי הביניים ישחזרו בהומור את טקסי משמעת הדגל העתיקה ואומנות הלחימה של אותם ימים.

עוד בעדלאידע: יצורים וחיות כמו חיית הענק המוזרה, שלושת האיילים המרהיבים, הפיל, הדרקון בעל שלושת הראשים, חילזון ההפתעה גדול, הפרפר הצבעוני ומגלי הארצות רכובים על גבי קביים ומעליהם כדורים פורחים, ועוד ועוד.

בסיום העדלאידע תתקיים ברחבת מדיטק חולון מסיבת ענק עם נועה קירל.

 

תגובות

3 תגובות
  1. חולוני

    התנהלות שערורייתית! הפקר של כספי התושבים.
    הגיע הזמן להניח לנו ולתעל את הכסף למקומות חשובים יותר.

  2. איציק

    מספיק כבר לבזבז מליונים
    ועוד להביא ילדה שמתנהגת מגעיל
    ליד הילדים שלנו
    ממש חצי ערום
    צריכים לא ללכת פשוט שיפסיקו לעשות רושם
    לערים אחרות על חשבוננו
    ועל חשבון הקטנים שלנו שרואים דברים כאלה
    פשוט מעניין הכבוד והפרסום

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר