יוסי שמולוביץ חוגג בגיל 48 בר המצווה בכותל
יוסי שמולוביץ בחגיגת בר המצווה בכותל. צילום: קלבנסקי איגור

לאחר שבגיל 48 התברר שמעולם לא חגג בר מצווה – החברים הפתיעו בכותל

יוסי שמולביץ', מתנדב מד"א, שיצא למשלחת בפולין הגיב בצורה יוצאת דופן בבית הכנסת. לאחר שחבריו גילו מדוע, הם הפתיעו אותו בישראל

פורסם בתאריך: 28.1.20 12:46

בגיל 48 מתנדב מד"א יוסי שמולביץ' חגג בפעם הראשונה בר מצווה. "אני מודה לאלוהים על חוויה מטורפת ומרגשת שזכיתי לעבור. אני מודה לכם, חברים שהפכו למשפחה, אני מודה על חלומות בר מצווה שהפכו למציאות. ריגשתם אותי מאוד. תודה לכל אחת ואחד מכם", כתב שמולביץ' הנרגש לאחר האירוע.



לקראת יום הזיכרון הבינלאומי לשואה ולגבורה שצוין אתמול (שני), יצאו לפולין שתי משלחות של מד"א, בהשתתפות 77 חובשים ופראמדיקים. המסגרת הסיור, הגיעו אנשי מד"א לביקור לבית הכנסת העתיק בעיירה זמושץ', ורבים ממשתתפי המשלחת לתורה, ביניהם, גם יוסי שמולביץ', המתנדב מחולון. באותם הרגעים הבחינו חבריו בהתרגשות יוצאת דופן מצדו של שמולביץ', וכששאלו מדוע הוא סיפר להם בדמעות כי זו הפעם הראשונה בה הוא עולה לתורה, וכי הוא לא חגג בר מצווה.

החברים שהתרגשו ונסערו מהחשבה על כך המחשבה על כך ששמולביץ' מעולם לא חגג בר מצווה, לא הרפתה מהם, ולאחר ששבו לישראל, הם החליטו להפתיע את חברם בחגיגת בר מצווה מיוחדת ומרגשת בכותל המערבי.

הטקס המרגש אירע אתמול, ביום הזיכרון הבינלאומי לשואה ולגבורה. שמולביץ' נסע עם אשתו ורד לכותל, והופתע לגלות שהגיע לאירוע בר המצווה שלו עצמו. נירגש הוא עלה לתורה, הניח תפילין ואפילו זכה, כמיטב המסורת, לסוכריות שנזרקו לעברו. את החוויה יוצאת הדופן הוא סיכם במכתב תודה ששלח לחבריו.

 

צילום: יששכר וייס

 



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר