ד"ר פרידמן. מי יחליף?

עכשיו זה סופי: ראש מינהל החינוך התפטרה מתפקידה

לאחר שהצהירה כי תפתח את שנת הלימודים, הפתיעה ד"ר טליה פרידמן והודיעה: "היום החלטתי על סיום דרכי כראש מינהל החינוך"

פורסם בתאריך: 16.7.17 11:53

סאגת יו"ר מינהל החינוך הגיעה היום (ראשון) לסיומה. ד"ר טליה פרידמן, ראש מינהל החינוך, הודיעה הבוקר כי החליטה לסיים את תפקידה: "היום החלטתי על סיום דרכי כראש מינהל החינוך, אני בוחרת לכתוב לכם לפני שתשמעו זאת מאחרים. גלוי לכולם שעזיבתי נובעת מאי ראיית הדברים עין בעין עם המנכ"ל החדש, כפי שהוא הגדיר זאת. אני מקווה כי הטבעתי חותם במינהל ובעיר, תמשיכו בדרך בה התחלנו, ראו בלכידות ובכיבוד הזולת ערך מוביל, תוך שיתוף פעולה ומיצוי כל האפשרויות לקידום החינוך בחולון".

לפני פחות משבוע, לאחר שעיריית חולון הודיעה על סיום תפקידה של יו"ר מינהל החינוך בעיריית חולון, ד"ר טליה פרידמן, הצליחה כנראה פרידמן לשנות להנהלת העיר את התוכניות. היא שבה לעבודתה לאחר חופשת מחלה בת כמה ימים והצהירה ל"השקמה חולון", שאין לה כל כוונה לסיים את תפקידה. לאחר ששבה לתפקידה, אף הצהירה כי תפתח את שנת הלימודים והוסיפה: "הייתי חולה בשבוע שעבר ולכן נעדרתי מהעבודה. כעת אני מרגישה טוב ואני מתכוונת לפתוח את שנת הלימודים כסדרה. היו שמועות רבות בעניין, עליהן אני לא מתכוונת להגיב. אני מאחלת לתלמידי חולון חופש נעים. ניפגש בראשון לספטמבר".

הצהרתה זאת פורסמה לאחר פגישתה עם מנכ"ל העירייה, יוסי סילמן, שבה הוחלט כי פרידמן תפרוש מהתפקיד. ואולם, מקורביה סיפרו ל"השקמה חולון", כי מנכ"ל העירייה נפגש איתה לשיחה אגבית בעניין החינוך ופתאום הפתיע אותה בבקשה להתפטר לאלתר. הוא דרש ממנה להודיע שהיא צריכה לעזוב בגלל נסיבות אישיות. בעקבות השיחה, טליה הרגישה לא טוב ובעודה מחלימה בבית, יצאה העירייה עם הודעה לעיתונות בנוגע לפרישתה.

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר