כנס בינלאומי במכללת תלפיות
צילום: דוברות מכללת תלפיות

תכנית בינלאומית לקידום מורים חדשים מתחילה בחולון

מכללת תלפיות מחולון מובילה תוכנית בינלאומית לקידום המורים החדשים במערכת החינוך

פורסם בתאריך: 19.2.20 15:37

מכללת תלפיות בחולון מובילה בימים אלה תוכנית בינלאומית לקידום מורים חדשים במערכת החינוך. התוכנית החדשה היא הזוכה היחידה ממדינת ישראל מתוך 839 הצעות שהוגשו מרחבי העולם.

כנס הפתיחה להשקת התוכנית הבינלאומית – Promentors, נפתח היום (רביעי) במכללת תלפיות בחולון ויימשך שלושה ימים. הכנס מתקיים בשיתוף עם מכללות מובילות בישראל, ביניהן בית ברל, לוינסקי, קיי, חמדת הדרום, סכנין, סמינר הקיבוצים, גורדון, מכון מופ"ת וכמובן מכללת תלפיות. לאירוע הגיעו נציגים רבים מאוניברסיטאות וקמפוסים מובילים מרחבי העולם, אנגליה, פולין, פינלנד ורומניה, וכן נציגים של תשע מכללות מרחבי הארץ.



תוכנית Promrntors שהוגשה לפני כשנה על ידי מכללת תלפיות לקידום מורים חדשים במערכת החינוך, היא הזוכה היחידה מישראל, מבין 863 הצעות שהוגשו מרחבי העולם. בפרויקט משתתפות תשע מכללות מישראל, יחד עם מכון מופ"ת, ועוד ארבע אוניברסיטאות מאנגליה, פולין, פינלנד ורומניה. במסגרת התוכנית, במהלך שלוש השנים הקרובות יעסקו צוותי המחקר בקליטתם המיטבית של המורים המתחילים.

מטרתה של התוכנית היא לשפר ולהעצים את תפקידם של המורים החונכים והמלווים במערכת החינוך. כמו כן, הושם דגש על הכשרה שתאפשר עבודה שיתופית עם המורים החדשים, המערכת הבית ספרית, הרשויות המקומיות ומשרד החינוך.

בכנס הפתיחה השתתפו נשיא המכללה פרופ' נחום רקובר, ראש המכללה בנימין בהגון, מנכ"ל המכללה הראל יצחקי, הנהלת המכללה וחברי הסגל האקדמי לצד בכירי משרד החינוך ועיריית חולון.

ד"ר בלהה בשן, ראש רשות המחקר, קידום ואיכות ההוראה וראש המחלקה ללימודי המשך במכללה, הביעה סיפוק רב מהפתיחה המוצלחת של הכנס, ומסרה: "אצלנו במכללת תלפיות תמיד חושבים איך להוביל את החינוך וההוראה קדימה, ולפתח שיטות לימוד חדשות על מנת להפוך את הסטודנטים לא רק למורים אלא לאנשי חינוך מבטיחים. אני בטוחה שגם הפעם נוביל את הפרויקט להצלחה מרבית יחד עם האוניברסיטאות והמכללות השותפות".



ראש מכללת תלפיות, בנימין בהגון, ברך את המשתתפים ואמר: "אנו גאים לארח את הפרויקט הבינלאומי המשתלב היטב עם האג'נדה החינוכית של המכללה המעניקה מעטפת חינוכית למורים המתחילים, מקנה להם כלים מקצועיים ייחודיים ומלווה אותם בתחילת דרכם במערכת. הזכייה בהובלה של פרויקט בינלאומי מעין זה, מהווה ביטוי נוסף למצוינות האקדמית של מכללת תלפיות. אני גאה בכל העוסקים במלאכה ומאחל הצלחה רבה למשתתפים".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר