יוסי ודליה גיספן. צילום: מתוך הפייסבוק

התפרצות הקורונה: בוטל אירוע חתונת בנו של יוסי גיספן

היוצר מחולון הודיע כי בכאב הוחלט לדחות את האירוע המאוד מושקע שתוכנן, לטובת חופה משפחתית מצומצמת

פורסם בתאריך: 8.3.20 14:31

בעקבות בהלת הקורונה, מלבד ביטולים של אירועים המוניים, לא מעט מעדיפים לדחות אירועים משפחתיים שנקבעו עוד לפני התפרצות הנגיף.

אחת המשפחות שהודיעה על ביטול אירוע החתונה, היא משפחתו של התמלילן והיוצר מחולון יוסי גיספן. הבוקר (ראשון) הודיע גיספן, שאחראי על כמה מהלהיטים הגדולים של הזמר הים תיכוני, כי הוחלט לבטל את האירוע שנקבע לכבוד חתונת בנו לטובת אירוע משפחתי ומאוד מצומצם.



בנו של גיספן אוראל ינון אמור היה להינשא למעיין אביה ביום חמישי הקרוב. לטקס החופה הוזמנו מאות בני משפחה, חברים ומכרים. אלא שבעקבות התפרצות הקורונה, ולאחר ביטולי טיסות ואירועים המוניים, החליטו בני הזוג לנקוט במשנה זהירות ולבטל את החתונה המושקעת שתוכננה.

 

"את המילים הבאות אני כותב בדמעות ובידיים רועדות. הדמעות הן מהתרגשות גדולה. הבן הקטן שלנו אוראל ינון מתחתן בימים הקרובים", כתב גיספן בדף הפייסבוק שלו, "אך לא בשל כך יש לי דמעות בעיניים ורעד בידיים. מתוך דאגה לשלום האורחים ובעקבות התפשטות הקורונה, החליטו בני הזוג לבטל את אירוע השמחה הגדול, שהיה אמור להתקיים באולם מוכר וידוע עם זמר אהוב וידוע. הכול היה סגור ופתאום הקורונה הופיעה ואיתה ההחלטה האצילית של בני הזוג אוראל ינון ומעיין אביה. החתונה תתקיים במעמד המשפחה המצומצמת מאוד, הורים, אחים/יות, סבים/תות, נכדות והרב".

את הדברים סיים גיספן בפנייה לבנו ובת זוגו, וכתב: "ילד אהוב שלנו, אוראל ינון, אמא ואני גאים להיות הוריך והמשפחה גאה בך ולמעיין אביה האהובה, אנו מחבקים אותך באהבה, מאחלים לשניכם את כל הטוב שבעולם ובטוחים שהקדוש ברוך הוא מכוון את הכול לטובה. עוד יהיו לכם ולכולנו, הרבה ימים שמחים ואירועי שמחה. אוהבים אתכם עד בלי די. שיהיה פורים שמח ובשורות טובות".

יוסי, תרצה להוסיף?

"מאחל בריאות לכולם".

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא נורא. שגם הם יחכו. פחות כאבי ראש ודאווין

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר