חשוד בפריצה לרכב בחולון
מתוך תיעוד מצלמות האבטחה

הדיירים רדפו אחרי גבר שניסה לפרוץ רכבים | צפו:

לאחר מרדף שהתנהל ברחובות חולון, נעצר החשוד שניסה לפרוץ למכוניות

פורסם בתאריך: 16.3.20 10:26

בזמן שרוב תושבי חולון היו מסוגרים בביתם מחשש הקורונה, התנהל במוצאי שבת מרדף אחר חשוד בפריצה לכלי רכב בשכונת גרין. דיירי הבניין ששמעו קולות מוזרים מתחת לביתם, זיהו את החשוד והחלו לרדוף אחריו.



במוצאי שבת לקראת השעה 21:00, שמעו דיירים ברחוב צבי ש"ץ בחולון קולות מוזרים מתחת לביתם. באמצעות מצלמות האבטחה זיהו הדיירים אלמוני שמסתובב בין המכוניות החונות מתחת לבניין.

במצלמות נראה החשוד עובר בין כלי הרכב, מנסה לפתוח את דלתות המכוניות ללא הצלחה, ואז פורץ לאחת המכוניות.

"זינקתי בריצה למטה וראיתי אותו על חם" מספר אחד הדיירים. "הפורץ הבחין בי וברח מהמקום אז רצתי אחריו עד לרחוב החשמונאים המקביל, שם תפסתי אותו עד שהמשטרה הגיעה".

צפו בתיעוד מזירת האירוע:

 

השוטרים שהוזעקו למקום עצרו את החשוד, גבר כבן 40. בבדיקה עלה כי החשוד הוא ככל הנראה נרקומן וחולה בצהבת. הוא הובהל להמשך טיפול וחקירה באגף החקירות בת ים, והמעורבים במעצר הועברו לבדיקה רפואית להסרת חשד שנדבקו.

דייר נוסף בשכונה, טוען כי ככל הנראה באותו חשוד, שעקר את קופת הצדקה ממקווה טהרה "תורת משה חיים", ברחוב אבן עזרא בשכונת נאות רחל, וגנב את הכסף שהיה בתוכה וגם גרם נזק למקום.

"קופת הצדקה הייתה מונחת בכניסה למקווה, והטובלים היו משלשלים לתוכה סכום סמלי שמועבר להחזקת המקום וללימוד תורה", אומר הדייר. "פעם אחת החשוד ניסה לגנוב מהקופה אבל היא הייתה ריקה. בפעם השנייה הוא כבר עקר את הקופה מהמקום וגנב את הכסף".



 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר