מונית שירות
צילום אילוסוטרציה

בקרוב: מוניות השירות מגיעות לחולון

המוניות יפעלו גם בסופי השבוע. כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 15.3.20 19:38

לאחר כמעט שנה של היערכות, נקבע המועד להשקת מערך מוניות השירות בחולון.

חברת מטרו קו תפעיל את מוניות השירות בחולון לאחר שזכתה במכרז משרד התחבורה לפני כשנה. החברה אשר משתייכת לקבוצת שאשא ומטיילי ירון בר, זכתה במכרז של משרד התחבורה להפעלתו של אשכול קווי מוניות שירות שעתיד לפעול בערים חולון, בת ים, תל אביב וראשון לציון.



הפעלת האשכול, שיכלול שמונה קווים, תבוצע בשתי פעימות – הראשונה תחל ב-3 במאי. המערך בחולון צפוי לכלול שלושה קווים של מוניות שירות עליהם נכתב בהרחבה כאן, ב"השקמה חולון".

קווי מוניות השירות יפעלו במהלך ימות השבוע בין השעות 06:00 בבוקר עד 01:00 בלילה. כמו כן יפעל השירות גם במהלך סופי שבוע וחגים במתכונת מצומצמת.

חברת מטרו קו עתידה להפעיל את האשכול שצפוי לשרת בשיאו כ-15 אלף נוסעים, באמצעות 60 מוניות שירות שיצוידו בשקעי טעינת USB, אינטרנט אלחוטי, מושבים מרווחים וזמינות גבוהה של רכבים.

בנוסף, יוכלו הנוסעים לשלם עבור הנסיעה במוניות השירות במהלך ימות השבוע באמצעות כרטיס רב קו ויהיה אפשר לשלם לנהג גם באמצעות כרטיס אשראי.

מחיר הנסיעה במוניות השירות במהלך ימות השבוע יעמוד על 6.8 שקלים בעשות היום, בלילה מחיר הנסיעה יעמוד על 8.5 שקלים, ובסופי השבוע יעמוד על 10.2 שקלים. כמו כן, משתמשי הרב קו בקווי השירות יהיו זכאים לכל ההטבות הנהוגות היום בתחבורה הציבורית, לרבות בשעות הלילה, אך לא בשבתות וחגים.



תגובות

2 תגובות
  1. אזרח מודאג

    מי אישר למה תחבורה ציבורית בשבת לא מספיק חטפנו את הקורונה תפסיקו לשחק עם הבריאות של כולנו

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר