עיריית חולון (צילום: אלי נאמן)
עיריית חולון (צילום: אלי נאמן)

האזינו: שלוש שנים תושב מבקש להיפגש עם ראש העירייה

בעיריית חולון מנהיגים מדי שבוע את מדיניות "הדלת הפתוחה" לפגישות עם ראש העירייה. אלא שבמקרה של הפעיל החברתי ערן פוקס, הדלת פחות נפתחת

פורסם בתאריך: 19.7.17 18:15

כבר שלוש שנים שהפעיל החברתי ערן פוקס, תושב חולון, מנסה להיפגש עם ראש העירייה במסגרת מדיניות הדלת הפתוחה, אבל במקרה שלו, לא לגמרי בהצלחה. השבוע שוב ניסה פוקס את מזלו, הוא שוב פנה לעירייה, שוב ציין שכבר שלוש שנים הוא ממתין לפגישה, אותה ביקש כפי שנדרש מיתר התושבים, אבל הוא כנראה ייאלץ להמתין.

פוקס, פעיל המשמר החברתי בחולון שהוקם בעקבות המחאה החברתית ב-2011, מבקש להיפגש עם ראש העירייה, מוטי ששון, בעקבות התלונות שמגיעות אל הארגון שבראשו עומדת ליאורה פור. בין היתר מבקש פוקס להסב את תשומת ליבו של ששון לתלונות על הזנחה ולכלוך בכמה משכונות העיר, לצד בקשות לשקיפות בכל הנוגע לפעילויות העירייה. ואולם, על אף שבמסגרת מדיניות "הדלת הפתוחה", נפגשים תושבים עם ראש העירייה ומנהלי המחלקות השונות, במקרה של התושב פוקס, אין היענות.

 

כך נשמעת השיחה בין התושב המתוסכל לנציגי עיריית חולון:

 

בתגובה לדברים נמסר מעיריית חולון: "ראש העירייה מקיים פגישות עם תושבים בהתאם לבקשתם מדי יום שלישי אחר הצהריים במסגרת 'דלת פתוחה'. תושבים המעוניינים להיפגש עימו בעניין כלשהו פונים בכתב למחלקה לפניות הציבור או ללשכת ראש העיר ומפרטים את מטרת הפגישה המבוקשת. מדובר בהליך קבוע, שנועד למקד את הפגישה ולהכין את הגורמים המקצועיים. קביעת הפגישות נעשית בהתאם לנושא הפנייה, דחיפות הנושא ומידת המעורבות הנדרשת מצד ראש העיר. לא כל פנייה מבשילה לכדי פגישה שכן יש בעירייה עשרות גופים מקצועיים שתפקידם לטפל בפניות התושבים. לא ברורה הטענה על המתנה לפגישה כבר שלוש שנים, שהרי ראש העיר אינו מחויב לפגוש כל פונה. מחובת ראש העיר לדאוג כי כל פנייה של תושב תיבדק ותיענה או באמצעות הגורמים המקצועיים או באמצעות פגישה עימו, אם הוא מוצא לנכון שזו הדרך הטובה ביותר".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר