כך התגייס תיכון עתידים כדי לתרום מחשבים לתלמידים מועטי יכולת

מחמם את הלב: תחת משבר הקורונה, מנהל תיכון עתידים השאיל מחשבים מבית הספר למשפחות מועטות יכולת

פורסם בתאריך: 19.4.20 17:45

בעקבות התפשטות מגפת הקורונה תלמידים רבים נשארו בבתיהם, כאשר  גם הבוקר, עם פרסום תוכנית ההקלות על הסגר במדינה, טרם הוחלט מתי בדיוק יחזרו בתי הספר לפעול כסדרם. בינתיים, אלפי תלמידיה של מערכת החינוך בחולון נאלצים להעביר את זמנם בבית ולומדים באמצעות שיעורים אשר מועברים דרך תוכנת ה-ZOOM.



יחד עם זאת, קיימים בחולון תלמידים הבאים ממשפחות מועטות יכולת אשר אין ברשותן אמצעים לרכישת מחשב, אפילו הפשוט ביותר. עבור תלמידים אלו לא קיימת פלטפורמה שבאמצעותה הם יכולים ללמוד, זאת מאחר שהספריות העירוניות נשארו סגורות וגם ביקור בבתים של חברים נאסר לפי שעה.

 

בעקבות כך, החליט מנהל תיכון עתידים, מארק בבוט, לתרום 62 מחשבים מבית הספר עבור תלמידים מועטי יכולת, זאת על מנת שיוכלו להמשיך וללמוד בימים אלה, בדיוק כפי שעושים חבריהם לספסל הלימודים.

"יש המון משפחות בעיר שזקוקות למחשבים." מציינת יו"ר הנהגת ההורים העירונית בחולון, בת אל בן דוד. "יש את היוזמה העירונית של חלוקת מחשבים בזמן החופש הגדול אבל בינתיים תלמידים נשארו בבתים. הרבה אנשים פנו אליי בבקשה למחשבים. עד היום הבעיה הייתה פחות קשה כי המרכזים העירוניים והספריות היו פתוחים, אבל מאז התפשטות הקורונה הם נסגרו. הלוואי שמנהלים נוספים יצטרפו אל המיזם הזה וידאגו לעוד ילדים".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר