צילום: באדיבות עיריית חולון

משבר הקרונה: העירייה תעניק פטור מארנונה לעסקים

ביטול תשלום הארנונה לשלושה חודשים מתווסף לשורה של הקלות לבעלי עסקים בעיר

פורסם בתאריך: 26.4.20 12:36

עיריית חולון החליטה להעניק פטור מארנונה לעסקים לשלושה חודשים. זאת, בנוסף לדחיית משלוח אגרות השילוט השנתיות לבעלי העסקים ולדחיית תשלום דמי הזיכיון לעירייה לחברות פרסום החוצות.



בעקבות משבר הקורונה והמצוקה הכלכלית שאליה נקלעו בעלי עסקים רבים, החולט להעניק פטור מארנונה לעסקים לשלושה חודשים, מ-1 במרץ 2020 עד 31 במאי 2020. ההנחה תינתן לסוגי העסקים שיעמדו בקריטריונים שנקבעו בתקנות שפרסם שר הפנים, אריה דרעי, כמו משרדים, תעשייה, שירותים, מסחר, בתי מלאכה ועוד.

העסקים שאינם זכאים לפטור הם בנקים וחברות ביטוח, מקומות למכירת מזון, בתי מרקחת, חנויות אופטיקה, נכסי מדינה, קופות חולים, חברות ממשלתיות ועוד.

מעיריית חולון נמסר כי על מנת להקל על בעלי העסקים הזכאים, הפטור יעודכן באופן אוטומטי באמצעות זיכוי חשבון הארנונה על החודשים מרץ, אפריל ומאי. עוד נמסר כי על בעלי עסקים זכאים ששילמו מראש ארנונה עבור כל השנה או ששילמו מראש את החודשים מרץ ואפריל ומעוניינים לקבל החזר לחשבון הבנק שלהם, למלא טופס בקשת החזר באתר העירייה. במקרה של אי בקשת החזר תקוזז יתרת הזכות כנגד חיובים עתידיים.

ראש עיריית חולון, מוטי ששון, מסר: "זוהי בשורה גדולה לעסקים בעיר המתמודדים בימים אלו עם משבר כלכלי קשה. עיריית חולון תמשיך לפעול למען העסקים בעיר בכל דרך כדי לעבור את התקופה הקשה הזאת. כולי תקווה שימים קשים אלה יחלפו במהרה ונוכל לחזור לשגרה שחסרה לכולנו".



תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר