המדיטק. צילום: אסף עברון

מסתמן: ספריית המדיטק תשוב לפעול עם פתיחת הספריות

לאחר שנה של השבתה תשוב הספרייה העירונית לפעול. אולם למרות הצהרת הממשלה, טרם הוסדר מתווה לפתיחת הספריות

פורסם בתאריך: 6.5.20 10:19

ספריית המדיטק תשוב לפעילות בקרוב. זאת, לאחר שהממשלה הודיעה על שורה של הקלות משמעותיות בהסגר והתחלה של חזרה לשגרה, בהן פתיחת הספריות ברחבי הארץ.



בחולון פועלות מספר ספריות, בהן הספרייה העירונית המרכזית אשר ממוקמת בתוך בניין המדיטק. כזכור, הספרייה נסגרה לאחר השריפה שהשתוללה בתוך בניין המדיטק. מאז החלו עבודות שיפוץ וניקוי פנים המבנה ואף הוכרז כי הספרייה תפתח מחדש בחודש מרץ, אולם אז החל גל הקורונה בישראל אשר הביא לסגירת כלל המבניים הציבוריים, לרבות הספריות.

כעת, עם הסרת המגבלות, תותר פעילותן של הספריות. מבירור "השקמה חולון" עולה כי למרות הצהרת הממשלה, טרם ידוע מתי ובאיזה אופן ייפתחו הספריות בחולון, זאת מאחר שטרם נקבע מתווה תפעולי וכלכלי לפתיחת מבני התרבות. יחד עם זאת, ספריית המדיטק צפויה להיפתח מחדש עם פתיחתן של יתר הספריות בעיר.

מעירית חולון נמסר: "למרות הצהרות כלליות של הממשלה ומשרד הבריאות, לא נקבע עדיין מתווה תפעולי ומתווה כלכלי לפתיחת מוסדות התרבות בארץ ובכללן הספריות. הנהלת המדיטק ורשת הספריות נערכים לפתיחת הספריות, ובכללן ספרית המדיטק, אך הן תיפתחנה רק כאשר הנושא יאושר בממשלה ויינתנו הנחיות ברורות כיצד להתנהל".



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר