אבל בחולון: המורה האהובה נפטרה לאחר מאבק במחלה קשה

לאחר שרבים התגייסו כדי לסייע למורה האהובה, נעמה ברזילי זליקוביץ, במאבק על חייה, הבוקר היא הלכה לעולמה

פורסם בתאריך: 10.5.20 12:35

אבל בחולון: המורה הוותיקה והאהובה, נעמה ברזילי זליקוביץ, הלכה היום (ראשון) לעולמה בארצות הברית, לאחר מאבק ממושך במחלה קשה. בת 50 במותה. היא הותירה אחריה בעל ושני ילדים.

כפי שפורסם כן, 'השקמה חולון', לפני שנתיים חלתה ברזילי במחלה נדירה, מחלת ווילסון, הפוגעת פגיעה הרסנית בכבד. הרופאים הודיעו לה כי עליה לעבור השתלת כבד. מאחר שהסיכוי למצוא תורם מתאים בארץ בטווח זמן קצר היה קלוש, הוחלט, בהמלצת רופאיה, להטיסה לניתוח השתלה בארצות הברית. צוות בית הספר, ההורים ותושבים מהעיר, כולם התגייסו למענה וארגנו ערב התרמה על מנת לגייס סכום של 350 עבור הניתוח וההשתלה.

"בצער גדול ובכאב עצום אנחנו מודיעות כי נעמה ברזילי זליקוביץ – חברה יקרה, אשה נפלאה, חברת צוות אהובה ומורה בחסד הלכה הבוקר לעולמה, לאחר מאבק קשה על חייה", כך פרסמה הנהלת בית הספר א.ד.גורדון שבו לימדה נעמה.

בהמשך ההודעה ביקשה הנהלת בית הספר להודות לאנשים הרבים מבית הספר ומחוצה לו שהתגייסו כדי לסייע לנעמה במאבקה. "תודה לכם קהילה מדהימה, שהייתם שותפים ולקחתם חלק משמעותי במאבק, שלצערינו הסתיים בפרידה ממנה. יהי זכרה ברוך".

"היא הייתה מחנכת של הבן שלי במשך שנתיים", מספרת אם לתלמיד, "היא אשה מדהימה ואכפתית. שקטה ושלווה נעימה כמו השם שלה. היא נלחמה בזה כל כך קשה. לפני שנתיים ארגנו התרמה גדולה בכל העיר עבורה וגייסנו המון כסף. לאחר מכן היא טסה לחו"ל ושם המתינה להשתלה".

"הבשורה קשה מאוד", מוסיפה האם, "כולנו קיווינו שהיא תצליח ותעבור את הההשלתה ותבריא. לתלמידים ולהורים מאוד קשה. כולם נרתמו לעזור, כולל אנשים שלא הכירו אותה. כולם נתנו יד. אבל זה לא עזר".

 

תגובות

תגובה אחת
  1. אמא של

    נעמה, המיוחדת וטובת הלב, לימדה את ביתי כשנה. אז למדתי כמה יכול אדם אחד לתת לך בלי לבקש דבר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר