הספריות ייפתחו ביום ראשון: גם ספריית המדיטק חוזרת לפעילות

כפי שפורסם לראשונה ב"השקמה חולון", לאחר כשנה של הדממה בעקבות השריפה ואחר כך הקורונה, הספרייה המרכזית חוזרת להפעילות, בכפוף למגבלות התו הסגול

פורסם בתאריך: 14.5.20 11:38

כפי שפורסם לראשונה כאן ב"השקמה חולון" ספריית המדיטק חוזרת לפעילות לאחר שכמעט שנה הושבתה מפעילות, קודם בשל השריפה שהתחוללה במקום ואחר כך בעקבות הגבלות הקורונה שבמסגרתן נסגרו כל הספריות.

הספרייה המרכזית תשוב לפעול יחד עם שורה של ספריות ברחבי חולון בהתאם להנחיות התו הסגול, כאשר בשלב זה לא תתאפשר שהות ולמידה בספריות, אלא רק השאלת ספרים. כמו כן, לא יותר שימוש במחשבים ולא יינתנו שרותי הדפסה, צילום או סריקה.

ביום ראשון ייפתחו הספריות העירוניות הפזורות בשכונות העיר, למעט סניף קריית שרת וסניף לזרוס, שייפתחו יחד עם המרכזים הקהילתיים. כאמור, גם הספרייה המרכזית, ספריית המדיטק, תיפתח לציבור, לראשונה מאז השריפה במתחם המדיטק.



דני וייס, מנכ"ל המדיטק: "אנו שמחים על פתיחתה המחדשת של הספרייה המרכזית. על אף ההגבלות שהוטלו עלינו ממשרד הבריאות, אני בטוח שקהל הקוראים שמח יחד איתנו על פתיחתה המחודשת של הספרייה המהווה בית לכל אוהבי הספר. כולנו, הקוראים וצוות הספרייה והמדיטק, ננהג באחריות ולפי הכללים, כדי לוודא שהשהות בספרייה תהיה מהנה ובטוחה".

ראש העירייה, מוטי ששון, מסר: "עיריית חולון עושה מאמצים רבים להחזיר את העיר לשגרה זהירה. צוותי הספריות העירוניות ישמחו לשרת את התושבים אוהבי הספר ואני קורא לכולם לשמור על ההנחיות למען הבריאות של כולנו".

במסגרת הנחיות משרד הבריאות והתו הסגול, הכניסה לספרייה תהיה מוגבלת במספר המבקרים בהתאם לשטח כל ספרייה. לספריית המדיטק יוכלו להיכנס 65 מבקרים בקומת ההשאלה בלבד (מבוגרים וילדים), כאשר קומת העיון תהיה סגורה לקהל; ספריית בן יהודה – שלושה מבקרים בקומת הכניסה, 10 מבקרים בקומת ההשאלה ילדים ו-10 מבקרים בקומת ההשאלה מבוגרים, כאשר קומת עיון סגורה לקהל; ספריית נבון – 10 מבקרים, ספריית כצנלסון – 10 מבקרים, ספריית תל גיבורים – 10 מבקרים והספרייה תורנית – שמונה מבקרים.



כמו כן, הכניסה לספרייה תותר אך ורק עם מסיכה, כפפות (יינתנו במקום), מדידת חום ומילוי טופס הצהרת בריאות. לא תותר כניסת אדם עם חום גוף של 38 מעלות צלזיוס ומעלה.

בנוסף, הכניסה לספריות היא ליחידים בני 14 ומעלה והשהייה בה היא למשך 15 דקות (כניסת ילדים מתחת לגיל 14 – בליווי מבוגר מעל גיל 18 בלבד). בזמן השהייה בספרייה יש להקפיד על מרחק של 2 מטר מאדם לאדם וספרים מוחזרים יועברו לבידוד של שלושה ימים טרם החזרתם להשאלה מחדש.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר