כתב אישום: הבן צעק "אבא די" אבל האב לא הפסיק לדקור את האם

אלאזה מאנדפרו נאשם ברצח את אשתו אלאזה מאסטוואל בדקירות סכין לעיניי הילדים, לאחר שסירבה להכין לו קפה

פורסם בתאריך: 15.5.20 10:38

כתב אישום הוגש נגד הבעל שרצח את אשתו בדקירות סכין רק בגלל שלא הכינה לו קפה. הבן ניסה להגן על אמו בגופו וצרח "אבא די"

בתום שבועיים של חקירה לאחר הרצח המזעזע של אלאזה מאסטוואל, בת 31, הוגש הבוקר (שישי) כתב אישום בגין רצח בנסיבות מחמירות נגד בעלה אלאזה מאנדפרו, בן 37, שרצח אותה בחדר המדרגות בבניינם ברחוב הערבה שבחולון לעיניי ילדיהם.

על פי כתב האישום, בערב יום העצמאות פרץ ויכוח בין הבעל לאשתו, לאחר שסירבה להכין לו קפה. הבעל נטל בקבוק זכוכית שהיה בסלון וניפץ אותו על ראשה. לאחר מכן נטל סכין מטבח עם להב באורך כ-20 ס"מ, רדף אחריה עד חדר המדרגות ודקר אותה למוות לעיניי ילדיהם.

עוד מתואר בכתב האישום כי בנם בן ה-14 ניסה להגן על האם, אחז בכתפו של אביו וצרח: "אבא די", אך ללא הועיל. האב לא הפסיק והבן נדקר בידו.

לאחר הרצח נמלט מסטוואל מהזירה ואותר מאוחר יותר על ידי תושבים ברחוב מנחם בגין בחולון. אלאזה טען בפני חוקרי המשטרה כי אשתו לא התייחסה אליו, ובגדה בו עם אחד מחבריו.

יש לציין כי לפני הרצח המזעזע אלאזה נשפט והורשע בעבירות אלימות כלפי אשתו, במסגרתו אף נידון לעשרה חודשי מאסר בפועל בחודש פברואר. אולם לאחר שעונשו קוצר הוא שוחרר מן הכלא ב-11 במרץ. לאחר שחררו חזר לגור עם אשתו, שהייתה מוכרת לשירותי הרווחה של עיריית חולון, ובעבר אף שהתה במעון לנשים מוכות יחד עם ילדיה בני ה-14 ושש.



תגובות

תגובה אחת
  1. א.א

    עצוב שעוד מקרה שזעק על הקיר ואף אחד לא טרח למנוע….העיקר לשחרר ללא טיפול אז למה לטרוח לכלוא אם משתחררים ככה כאילו עבר לו לבד האלימות שבו….ולמה אישה צריכה להסתתר במעון ולא מקבלת שמירה על ביתה בעיקר כשמשחררים רוצחים…אין תיאום ודרך פעולה בין הרשויות הטיפוליות….ולכן נשמע לצערי עוד ועוד מקרים שכאלה. .לראייה המציאות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר