בעקבות התערבות "השקמה חולון": שיפוץ מיידי בגן המוזנח

הורים לילדי גן דרור בתל גיבורים: "מדובר בגן המכוער בעיר". העירייה: "רק אשתקד שופץ הגן"

פורסם בתאריך: 23.7.17 17:21

מצב התחזוקה של גן דרור, גן ממלכתי-דתי בשכונת תל גיבורים ידע ימים טובים יותר. הורים לילדים בגן מתריעים מזה זמן רב על מצבו, אך לדבריהם נתקלים בחומה אטומה מצד מינהל החינוך בעיריית חולון. את מצבו המוזנח של הגן מתארת אחת האמהות, תושבת חולון: "גן דרור ברחוב מבצע סיני הוא ככל הנראה הגן המכוער ביותר בעיר. הוא ישן, הריצוף בו הרוס והקירות מתקלפים, וכל זה עלול לפגוע ולסכן את ילדינו, שגם בימים אלה שוהים בו בקייטנה. פניתי לעירייה אך שם התייחסו אלי בצורה מבזה ומשפילה ופתרו אותי ב'אין תקציב'".

אם לילד אחר בגן מספרת: "אנו מתלוננים שנים וכלום לא קורה. מישהו בעירייה חייב להתעורר. הילדים שלנו הם לא הפקר. כמה מההורים שוקלים להשבית את הגן ולנקוט בצעדי מחאה חריפים יותר אם לא יתוקנו הליקויים".

בעירייה, מתברר, לא כל כך מבינים את תלונת ההורים. "רק בשנה שעברה", נמסר בעירייה, "עברה חצר הגן שיפוץ יסודי, חודשו רהיטי הגן ולאחרונה הותקן בו מזגן חדש. במהלך שיפוצי הקיץ השנה, מעבר לטיפול השוטף, תטופל המעטפת החיצונית של הגן, כולל תיקונים וצביעה יסודית". יחד עם זאת, לאחר פניית כתב "השקמה חולון", קיבלו הורי הילדים הודעה על כך כי בגן ייערך שיפוץ מיידי.

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ממש שקרים! בעירייה אולי מתכוונים לגן דרור במבנה הישן (ברחוב הגבעול), הגן נמצא ברחוב מבצע סיני פינת ההחים. המבנה מוזנח! ממש מזעזע! בגן אין רהיטים חדשים בכלל. והמזגן הותקן בגן רק לפני שבועיים!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר