קמפוס קריית שרת. צילום: עיריית חולון
קמפוס קריית שרת. צילום: עיריית חולון

בתוך פחות מחודשיים: מנהלת שלישית מקריית שרת פורשת מתפקידה

כל שלוש המנהלות בבית הספר, הכולל כ-2,500 תלמידים, לא ימשיכו בשנה הבאה. שלומית כהן שהודיעה גם היא על פרישתה: "אחרי שלוש שנים הרגשתי שאני צריכה לעשות שינוי"

פורסם בתאריך: 10.6.20 19:19

מנהלת חטיבת הביניים יגאל אלון, שלומית כהן, הודיעה על סיום תפקידה, ובכך הולכת בעקבות שתי המנהות האחרות של החטיבה התחתונה והחטיבה העליונה בקמפוס קריית שרת.

כהן עזבה לטובת ניהול כפר הנוער הדסה נעורים. ל"השקמה חולון" מסרה: "אני עוזבת בצער רב. אני אוהבת את בית הספר והעבודה, אבל אחרי שלוש שנים הרגשתי שאני צריכה לעשות שינוי".



רק לפני חודש הודיעה מנהלת התיכון, טלי דרור, על עזיבתה. דרור שימשה כמנהלת הקמפוס בשש השנים האחרונות. לפני כן שימשה דרור כממלאת מקומה של המנהלת הקודמת רותי הנזל. דרור הודיעה על עזיבתה כשבוע לאחר שמנהלת חטיבת הביניים ארן, חגית קרדי גואטה, הודיעה על סיום תפקידה, לטובת ניהול תיכון באר טוביה.

משמעות הדבר הוא כי שנת הלימודים הקרובה תיפתח עם הנהלה חדשה לכל בית הספר השש שנתי, הכולל כמעט 2500 תלמידים וצוות הוראה של כ-250 מורות ומורים.

ממינהל החינוך בעיריית חולון נמסר בתגובה: "אכן מנהלת חטיבת אלון הודיעה על עזיבתה לטובת משרה אחרת שאליה התקבלה. במינהל החינוך מאחלים לה הצלחה בהמשך דרכה".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר