דבורה שרר מחולון תשמש דוברת האיגוד לרפואה דחופה

בשנים האחרונות מקדמת שרר את נושא תרומות האיברים באמצעות כרטיס אדי, לאחר שחוותה פרידות קשות מאביה ואחותה

פורסם בתאריך: 20.6.20 20:42

האיגוד לרפואה דחופה (מלר"דים) בחר בדבורה שרר לתפקיד דוברת ואשת יחסי הציבור. שרר, תושבת חולון, בת 61, בעלת ניסיון של יותר מ-25 שנה בתחום התקשורת, אסטרטגיה, מיתוג, דוברות ויחסי ציבור, שיווק וניהול משברים.

היא עומדת בשנים האחרונות מאחורי המהפך בכל הנוגע לתרומות איברים, לאחר שקידמה בצורה משמעותית את "כרטיס אדי". שרר תמשיך במקביל בכל תפקידה. בעבר, בראיון ל"השקמה חולון" סיפרה כי "הצלת חיים היא הייעוד שלי. החיים ניתבו אותי לתחום ההשתלות ומדובר בעבודת קודש".



באותו הראיון סיפרה כי "אבא שלי זכרונו לברכה היה דמות מובילה בחיי והעניק לי השראה. הוא היה איש עם יכולת נתינה בלתי רגילה, שחינך אותנו לערכים של עבודה, לאהבת הארץ ולאהבת האדם באשר הוא. הוא נפטר בגיל 59 ממחלה קשה ומותו היה עבורי אובדן קשה". עוד סיפרה כי אירוע נוסף אשר גרם לה זעזוע היה מותה של אחותה זהבה, שנפטרה גם היא ממחלה קשה לפני כ-15 שנה בגיל 36, והותירה בעל ושלושה ילדים קטנים.



המחלקות לרפואה דחופה בישראל (חדרי המיון) מטפלות בכשלושה מיליון פונים לשנה, מבוגרים ילדים ונשים. המלר"דים פועלים סביב השעון בכל ימות השבוע.

בין מטרות האיגוד לרפואה דחופה להביא לידיעת הציבור הרחב את החשיבות והתרומה של הרפואה הדחופה להצלת חייים ולקידום מערכת הבריאות.

כאמור, שרר תמשיך לשמש בכל התפקידים, בנוסף לתפקידה כדוברת האיגוד לרפואה דחופה.

 



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר