מבצע אכיפה בשכונת הקרוואנים של האבות הגרושים: פסולת, כלי רכב נטושים והזרמת מים

לאחר שפורסם ב"השקמה חולון" על השכונה המאולתרת שהוקמה בחניון באזור התעשייה, יצאו העירייה והמשטרה למצבע אכיפה וחשפו בין השאר עסק לבניית קרוואנים

פורסם בתאריך: 23.6.20 13:49

פקחי עיריית חולון בליווי אנשי המשטרה, קיימו מבצע אכיפה בחניון הנגררים שברחוב המרכבה, בו שוכנים עשרות קרוואנים כאשר חלקם משמשים למגורים בפרט לאבות גרושים. בסוף השבוע פורסם לראשונה כאן ב"השקמה חולון", כי אבות גרושים רבים שנקלעו למצוקה כלכלית, הקימו שכונה מאולתרת של קרוואנים בחניון שבאזור התעשייה.



מעיריית חולון נמסר כי פקחיה הגיעו אל האתר ואיתרו בו מפגעים רבים, בהם הצטברות פסולת, כלי רכב נטושים והזרמת מים. בנוסף, אותר אופנוע שהוסתר בערימת ציוד של אחד המתגוררים, שנעצר לחקירה. האופנוע נבדק על ידי חבלן ונלקח על ידי המשטרה.

עוד מוסיפים בעירייה כי במקום אותר מתחם שבו מרוכז ציוד לבניית קרוואנים, ושככל הנראה שימש כעסק. כמו כן, נמצא גם מכל מים גדול שהוצב בראש תלולית עפר, עם תשתית בלתי חוקית להזרמת מים לקרוואנים.

בעיריית חולון מדגישים כי החניון המדובר מיועד אך ורק לחניית כלי רכב, ואינו מהווה שכונת מגורים, וכי היא לא תאפשר ליצור בשטח מטרדים והעמדת חפצים בחניון.

אולם מנגד, דיירי הקרוואנים טוענים מצדים כי מדובר באכיפה מוגזמת אשר מכוונת נגדם על מנת שיעזבו את המקום. "הם מתנכלים לנו וביום שני זה היה השיא", אומר אחד מהם.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר