בשלושת הימים האחרונים נוספו 42 חולי קורונה בחולון

בבית החולים וולפסון מאושפזים במחלקת קורונה 14 חולים, מהם 11 במצב קשה

פורסם בתאריך: 2.7.20 18:19

עלייה בתחלואת וירוס הקורונה. ביממה האחרונה הגיע מספר הנדבקים בנגיף ליותר מ-960. מדובר בשיא חדש מאז פרוץ המגיפה בישראל. כדי לעצור את ההתפשטות, מלבד הגבלות נוספות, הוטל סגר על מספר מקומות שבהם נרשמה התפרצות, בהם הערים אשדוד ולוד.



בחולון, המונה כ-190 אלף תושבים, אובחנו עד כה 388 חולים מאומתים, מהם 207 מחלימים, כאשר בשלושת הימים האחרונים נוספו 42 חולים. בסך הכל נערכו עד כה בחולון 22,167 בדיקות לגילוי הנגיף.

בבית החולים וולפסון, מאושפזים במחלקת קורונה 14 חולים, מהם 11 במצב קשה כשמתוכם שני מונשמים.

הבוקר דווח כאן כי מעון של רשת נעמת בשכונת תל גיבורים נסגר לאחר שאחת העובדות בו התגלתה חיוביות לנגיף הקורונה. בעקבות כך 30 ילדים מתוך המעון נכנסו לבידוד.

בעקבות העלייה של מספר נדבקי הקורונה בחולון, קרא ראש עיריית חולון, מוטי ששון, לשמור על ההנחיות. בפוסט שהעלה התייחס ששון להנחייה לעטות מסכה, וציין: "היא לא נוחה, היא אפילו קצת מעיקה כשחם, אבל עכשיו כבר ברור הקורונה כאן לזמן לא ברור – ורק על ידי עטיית מסיכות והקפדה על מרחק והיגיינה, נוריד את קצב ההתפשטות בחולון".

עוד כתב בדף הפייסבוק שלו, כי "אנחנו חייבים לשמור על שגרת החיים בעיר למען כולנו ולא להיגרר חלילה למגבלות וסגרים. את התקופה המאתגרת הזאת חשוב לעבור ביחד. אם נשמור על הכללים, נוכל לשוב בעתיד לשגרה הנעימה והנוחה של פעם".

 



תגובות

2 תגובות
  1. שרה רץ

    אם תשלח פקחים ויראו אותם ברחובות אנשים ירתיעורץ לא רואים לא את המשטרה ולא את הפיקוח

  2. אפי

    אין על מוטי ששון ראש עיר מצוין ,טוב היה עושה קצת סדר עם מח הפיקוח שמתיחסים לתושבים מאוד לא יפה ולא הוגן

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר