שמשון חן

שמשון חן זועם: "מקבלי ההחלטות לא מבינים את המציאות"

זמן קצר אחרי ששבו לשגרה, בחברה לבידור ולבילוי נאלצים שוב לסגור את השערים. מנכ"ל החברה: "נהפוך את הבריזה למרכז חוגים ללא תשלום"

פורסם בתאריך: 8.7.20 10:26

ההגבלות החדשות שנכנסו לתוקפן אתמול (שלישי), גרמו ללא מעט תסכול וזעם. לאחר שרף הנדבקים בקורונה הגיע ליותר מ-1,000 ביממה הוחלט לסגור את אולמות האירועים, הברים, בריכות השחייה וחדרי הכושר.

שמשון חן, מנכ"ל החברה לבידור ובילוי, ששמע על ההגבלות בתקשורת, זועם. אחרי חודשים של הדממה שגרמו להפסדים כספיים של מיליוני שקלים, הוא נאלץ שוב לסגור את הבריכות ואת חדרי הכושר.



החברה לבידור ובילוי בחולון אחראית על ימית 2000, נפשונית, רשת GO ON, מתחם לה פארק, היכל טוטו, מרכז תיאטרון בובות, מרכזי ספורט ומרכז טיפולי מ.ט.ר.ה. החברה מגלגלת בחודשי הקיץ יותר מ-50 מיליון שקל. עם תחילת משבר הקורונה נאלץ חן להוציא לחל"ת 500 מתוך 600 עובדי החברה. חלקם חזרו עם החזרה לפעילות, אלא שכעת הם שוב ייאלצו לצאת לחל"ת.

"כששמעתי על ההחלטות החדשות חשבתי מיד על העובדים שלנו, אלה שחזרו מחל"ת ועכשיו מה? נשלח אותם שוב לחל"ת? שלא לדבר על אלו שבכלל לא חזרו עדיין לעבודה", אומר חן ל"השקמה חולון". "קיבלנו את הנחיות הממשלה, עשינו את הריווח המרבי במקום לצורך הקפדה על שמירת מרחק, המנויים חזרו ועכשיו שוב משאירים אותנו מול שוקת שבורה. כל מקבלי ההחלטות הם אנשים שלא מבינים את המציאות בשטח, הספורט הוא החיסון הטבעי שיש לאדם וגם את זה לוקחים לו".

"יש פה כעס עצום", ממשיך חן, "יש אפליה על בסיס של כוח פוליטי ולוביסטי, אני לא מבין באיזה מדינה מתוקנת בריכות וחדרי וחדרי כושר סוגרים אבל ישיבות שהן מקור עצום להדבקה משאירים פתוחים. מה ההבדל בין הבריכה שלנו בימית לבין בריכה בבתי מלון, למה אותנו ממהרים לסגור ואותם לא? יש פה שיקולים לא הגיוניים".

קיבלתם פיצוי מהמדינה?

"המדינה לא מפצה אותנו באגורה ולא נקבל גם. הכול נופל עלינו. אין עם מי לדבר ונראה שככה זה יישאר, אני מקווה שבסופו של דבר יחכימו בממשלה ויבינו שמי שאמור לנהל את המשבר הזה הם אנשים מקצועיים ולא פוליטיים. משרד הבריאות לא מסוגל לתפעל מערכת לוגיסטית כזו רחבה ולהתאים את המתווה הנכון עבור העסקים, הם לא מסוגלים, הם גורמים את הנזק הכי גדול בסתירות בהחלטות שלהם ומישהו גורם לנו לא להאמין להם".

לדבריו, "בלית ברירה נסגור את ימית ואת הנופשונית, אבל נעשה מתווה ונהפוך את הבריזה למרכז חוגים לכל המנויים עד שזה ייגמר וזה יהיה ללא תשלום. מטבע הדברים אנחנו נותנים למנויים כל אפשרות להגבלה או דחייה של התשלומים על המנוי על מנת שיישארו איתנו. אנחנו כמובן מודים להם על כל האמון שבנו וזה באמת מחמם את הלב". 



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר