עודד מנסטר
צילום: רפי דלויה

"הופעתי בגני הילדים לפני שנדבקתי בקורונה": זה השחקן שהופיע ב-17 גנים בחולון I בלעדי

שחקן הטלוויזיה והתיאטרון עודד מנסטר מספר ל"השקמה חולון" מה בדיוק קרה לפני שנדבק בקורונה ובעקבותיו נשלחו מאות ילדים לבידוד

פורסם בתאריך: 9.7.20 10:35

מאות ילדים ואנשי צוות נשלחו אתמול (רביעי) לבידוד, לאחר שנודע כי השחקן עודד מנסטר, שהופיע ב-17 גני ילדים בעיר נמצא חיובי לנגיף הקורונה. כפי שפורסם כאן ב"השקמה חולון", השחקן הופיע ללא מסכה. דבר שגרר ביקורת מצד ההורים. מנגד, הסבירו בעיריית חולון כי "השחקן הופיע בפני כל גן בנפרד בניגוד למה שהיה נהוג לפני תקופת הקורונה, שבה אוחדו שני גנים לפעילויות תרבותיות. השחקן הגיע עם מסכה ועם הצהרת בריאות כנדרש והסיר אותה רק על מנת לשחק".

השחקן שהופיע בפני הילדים הוא עודד מנסטר, המוכר לרבים מסדרות טלוויזיה והצגות התיאטרון שבהן השתתף. מנסטר, שמשמש גם כמורה למשחק שוחח עם כתב "השקמה חולון" וסיפר כי נדבק מאחד מתלמידיו אחרי שהופיע בהצגת הילדים שעברה בין הגנים בחולון.



"קודם כל אני מאוד מצטער על מה שקרה", אומר מנסטר, "הייתי ליד חולה מאומת שבוע שעבר, כשלימדתי משחק בבית ספר ביום שלישי שעבר. ב-30 לחודש נדבקתי. אני מאובחן רק בשלושת הימים האחרונים. הייתי בגנים לפני שנדבקתי, אבל העניין הוא שבחקירה האפידמיולוגית חוקרים שבועיים אחורה. אני נדבקתי על ידי חולה מאומת ב-1 ביולי, על אף שהיינו עם מסכה".

מנסטר, בן 48, שמופיע בגני ילדים, זכה לתהילה בשנת 2001 כאשר גילם את דמותו של זיו בטלנובלה "לגעת באושר". במהלך השנים שיחק בהפקות תיאטרון למבוגרים ולילדים רבות, בהן "תפוז מכני" של תיאטרון באר שבע, "הגולם מפראג" במסגרת תיאטרון הנפש ובהצגות הילדים "מסביב לעולם ב-80 יום" ו"שלגייה" שעלו במסגרות פרטיות.

בשנים האחרונות הוא חזר למסך הקטן והופיע בתפקיד קטן בסדרה "מלכות" בהוט לצידה של ריטה. זאת לצד עבודתו כמורה למשחק ולצד הצגות שהוא מעלה בפני ילדים.

"הבנתי שיש בעיה עם הגנים בחולון ובאמת, ליבי ליבי, אבל באתי לשמח", הוא אומר ל"השקמה חולון" ומוסיף: "חשוב להדגיש שאני יודע ממי נדבקתי: מתלמיד שהייתי לידו, וזה היה לפני שבוע בדיוק. זה לא קרה בימים שהופעתי בגנים, אלא הרבה אחרי. פיזית אני מרגיש טוב. אבל עצם זה שאנשים נכנסים בגללך לבידוד, זה לא נעים. והכול כי בדקו שבועיים אחורה. פיתחתי תסמינים רק בסוף השבוע האחרון".

הופעת בלי מסכה. האם תודרכת לעטות מסכה בגן?

"תמיד היינו במרחק של שני מטרים ואף אחד לא התקרב, אף ילד ואף גננת. במהלך ההצגה הורדתי את המסכה אבל שמרתי על ריחוק של שני מטרים והכול היה כמובן בהוראת הגננת. אני האחרון שינהג בחוסר אחריות, גם בתור אבא לילדים ואוהב אנשים. אז לא הייתי עם מסכה אבל שמרתי על ריחוק של שני מטרים. אם אני מרגיש טיפה לא טוב, אני הראשון שלא מגיע ונשאר בבית".

לרשימת הגנים שנשלחו לבידוד לחצו כאן

מנסטר מוסיף כי הוא מודע לבהלה בחולון ואומר "אני מבין את הבהלה. צר לי על זה. אני מרגיש שגם אני קורבן. אני בעצמי קורבן של מישהו שהדביק אותי ואני יודע מה המקור להדבקה. אתה תראה כשיגיעו תוצאות הבדיקות מהגנים, שאף אחד לא נדבק. אני בהלם, היסטרי. אני פה בבית, עם אשתי ושלושת ילדינו, והדבר הראשון שעשיתי זה שחשבתי ושחזרתי מה היה עם הגנים. הייתה סטריליות, היה מרחק, הגננות הקפידו, זו לא הצגה בשיתוף הילדים. אבל עכשיו 300 אלף איש בישראל שנמצאים בבית רק בגלל ששבועיים לפני היו עם מישהו שנדבק. ליבי ליבי עם כולם".



תגובות

4 תגובות
  1. מיכאלה

    אי אפשר לדעת… כולנו נהייה במצב הזה בקרוב.
    כל הכבוד ששמרת מרחק ונהגת לפי ההנחיות.

  2. שחקנית

    לא אשמתך. הזמינו הצגה. אי אפשר לעשות הצגה עם מסיכה. יכול לקרות לכל אחד

  3. רנו

    כל הכבוד לו שהוא חשף את עצמו בשם ובתמונה.
    ממש לא מובן מאליו. תצליחו בריאות לכולם.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר