צילום: Taphat Wangsereekul / shutterstock.com

שחקן שנדבק בקורונה הופיע ב-17 גנים ללא מסכה: מאות ילדים נשלחו לבידוד

ההדבקות במוסדות החינוך לא נגמרות: מפעיל שעבר בין 17 גנים בעיר אובחן כחיובי לנגיף. זו רשימת הגנים המלאה:

פורסם בתאריך: 8.7.20 21:21

לפני זמן קצר (רביעי) נודע כי 14 גני ילדים בחולון ייסגרו ומאות ילדים יישלחו לבידוד. זאת, לאחר שנמצא כי שחקן שהופיע בהצגת ילדים נמצא חיובי לנגיף. ההצגה הועלתה ב-17 גני ילדים בעיר, מתוכם ילדי שלושה גנים אינם נדרשים לבידוד ושלושה נוספים נדרשים לבידוד ליום אחד.

השחקן ביקר בגנים בתאריכים שונים, כאשר בשלושה מהם הילדים שוהים ממילא בבידוד בשבועיים האחרונים ולכן אינם נדרשים להיכנס שוב לבידוד.

הגנים הם: אלה, זוהר ושחפים שייכנסו לבידוד עד מחר (חמישי); צוף ואשל – עד יום שישי, רותם, לוטם והדר – עד יום ראשון; דולב, ניצן ושקנאי – עד יום שני וראם, אלה וגיא – עד יום שלישי. יצויין כי ההפעלה הייתה בשלב שבו הגנים טרם יצאו לחופשה ועברו למתכונת של קייטנה והאחריות עליהם הייתה באותו הזמן של מינהל החינוך ולא של רשת קהילה ופנאי.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "פעילות במסגרת סל תרבות אושרה על ידי משרד החינוך גם בתקופה זו. על פי ההנחיות, השחקן הופיע בפני כל גן בנפרד בניגוד למה שהיה נהוג לפני תקופת הקורונה, שבה אוחדו שני גנים לפעילויות תרבותיות. השחקן הגיע עם מסכה ועם הצהרת בריאות כנדרש והסיר אותה רק על מנת לשחק".

המפעיל צולם באחד מהגנים שבו הופיע ב-29 ביוני, כשהוא ללא מסכה.



מוקדם יותר היום פורסם כאן ב"השקמה חולון" כי נתוני פיקוד העורף מצביעים על זינוק במספר התושבים שנדבקו בקורונה בעיר. מהנתונים עולה כי בשבוע האחרון חלה עלייה של  108 חולי קורונה מאומתים מחולון.

עוד עולה מהנתונים כי נכון להיום (רביעי, 8.7) יש בחולון 263 חולים פעילים כאשר 12 חולים נוספו ביממה שחלפה. מספר המבודדים עומד על 962, מתוכם 101 שנוספו ביממה האחרונה. אחוז החולים בחולון מכלל הבדיקות שנעשו ביממה האחרונה בארץ עומד על 3.7 אחוזים. העיר מוגדרת כאזור כתום כאשר דירוגה הוא שמונה, ואם תגיע ל-11 היא תהפוך לעיר אדומה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לילך

    מאשימה רק את הגננות שנתנו לו להכנס לגן ללא מסיכה
    הזלזול הזה מרתיח אותי

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר