נגיף הקורונה
צילום: דוברות מד"א

זינוק במספר חולי הקורונה בחולון: 108 נדבקים בשבוע האחרון

העיר מוגדרת כ"אזור כתום". ראש העירייה, מוטי ששון, יצא בקריאה: "זוהי שעת מבחן לקהילה החולונית ומצב התחלואה בעיר תלוי רק בנו"

פורסם בתאריך: 8.7.20 15:06

עיריית חולון הודיע לפני זמן קצר (רביעי) על עלייה בתחלואת הקורונה בחולון. זאת, על פי נתוני פיקוד העורף המצביעים על זינוק במספר התושבים שנדבקו בקורונה בעיר. מהנתונים עולה כי בשבוע האחרון מתחילת החודש, ישנה עלייה של 108 תושבים מאומתים.

עוד עולה מהנתונים כי נכון להיום (רביעי, 8.7) יש בחולון 263 חולים פעילים כאשר 12 חולים נוספו ביממה שחלפה. מספר המבודדים עומד על 962, מתוכם 101 שנוספו ביממה האחרונה. אחוז החולים בחולון מכלל הבדיקות שנעשו ביממה האחרונה בארץ עומד על 3.7 אחוזים. העיר מוגדרת כאזור כתום כאשר דירוגה הוא שמונה, ואם תגיע ל-11 היא תהפוך לעיר אדומה.



על פי פיקוד העורף, מיקוד התחלואה בחולון הוא בכל העיר ולא בשכונות ומסוימות, ואם יימשך קצב ההידבקות הנוכחי, כמות החולים בחולון תוכפל בתוך שמונה ימים.

ראש העירייה מוטי ששון, מספר: "זוהי שעת מבחן לקהילה החולונית ומצב התחלואה בעיר תלוי רק בנו. עלינו להירתם כאיש אחד לשמירה על ההנחיות בכדי לבלום את התפשטות הנגיף".

מהעירייה נמסר כי לאור העלייה הדרמטית המספר החולים, החל אגף הפיקוח והשיטור העירוני בהגברת האכיפה ברחבי העיר על אי עטיית מסכות במרחב הציבורי ועל התנהלות העסקים על פי נהלי התו הסגול. בעירייה ציינו כי מבין עשרות העסקים שנבדקו נמצא כי רובם מקפיד על הכללים.

עוד נמסר כי העירייה פועלת בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל ושני הגופים יצאו בקריאה לציבור להקפיד על קיום תקנות משרד הבריאות.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר