הפיקוח העירוני לדיירי שכונת הקרוואנים: "קחו את עצמכם וצאו" I צפו:

דיירים נוספים ממשיכים להגיע לשכונה המאולתרת שהוקמה בחניון לנגררים שבאזור התעשייה

פורסם בתאריך: 20.7.20 09:39

האם הגיע סופה של שכונת הקרוואנים המאולתרת בחולון? בסוף השבוע האחרון התקיימה פגישה בין נציגי הפיקוח והשיטור העירוני לבין דיירי הקרוואנים, במהלכה הסבירו אנשי הפיקוח העירוני כי על הדיירים לעזוב את המקום. זאת, לאחר שהמתחם הפך לביתם של אבות גרושים בעיקר, כפי שנחשף כאן לראשונה ב"השקמה חולון". מאז הפרסומים נוספו לשכונה עשרה תושבים חדשים, ככל הנראה בעקבות משבר הקורונה.



"קחו את עצמכם וצאו מהאזור הזה, זה פשוט מאוד. אתה יכול בתור חולני לגשת אל הרווחה ולבדוק מה אפשר לעשות", כך נאמר לדיירים, "הכל במסגרת החוק, כל אחד במסגרת מקום מגוריו המקורי יכול לעשות את אותה פעולה. במתחם הזה כאן אסור לגור". צפו:

דיירי השכונה לא יודעים מה לעשות ולאן להתפנות. ל"השקמה חולון" אמרו כמה מהם כי יתנגדו לפנוי כאשר יצא לפועל. עוד נודע כי פגישה נוספת צפויה להתקיים היום (שני), כדי לדון בהמשך הדרישה להתפנות.



שכונת הקרוונים בחולון. בית לאבות גרושים. צילום: אורן שטרנברג

"בימים קשים אלה כשחצי מדינה לא עובדת בגלל משבר הקורונה, לא ייתכן שמגיע לכאן ראש אגף הפיקוח ומבקש שהחברים יפנו את השטח", אמר אחד מתושבי השכונה, "לא נסכים להתפנות מכאן".

דיירי השכונה דיווחו כי לאורך החודשים האחרונים, נהגו פקחי העירייה להגיע אל המקום כמה פעמים בשבוע ולחלק קנסות בגובה של מאות שקלים כל אחד. כמה ימים לאחר שנחשף סיפורם של דיירי השכונה ב"השקמה חולון", פתחה העירייה במבצע אכיפה נרחב בתוך המתחם, במסגרתו אותרו מפגעים רבים, בהם הצטברות פסולת, כלי רכב נטושים והזרמת מים.

שכונת הקרוונים ממוקמת בקצה אזור התעשייה, בסמוך ליציאה מחולון. מדובר בחניון עבור נגררים אשר חנייתם ברחבי העיר אסורה. במהלך החודשים האחרונים החלו להגיע אל המתחם בזה אחר זה קרוונים מאוישים אשר יצרו יחדיו שכונה מאולתרת.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "העירייה מתנהלת ישירות מול בעלי הקרוואנים ולא באמצעות התקשורת".

 

תגובות

2 תגובות
  1. אליהו הנביא

    אין תגובות? את אף אחד זה לא מעניין יש מי ששמח על כך?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר