עצומה אנונימית: הורים דורשים להדיח את מנהלת בית הספר מתפקידה

ההורים תקופים את התנהגותה של מנהלת בית הספר וקוראים להדחתה. העירייה: "מדובר בקומץ הורים שפרסם עצומה אנונימית"

פורסם בתאריך: 20.7.20 16:01

בימים האחרונים פורסמה על ידי קבוצת הורים מתוך בית הספר, עצומה הקוראת להדחתה של מנהלת בית הספר הס, אביטל כהן. זאת, בטענה כי בתשע השנים האחרונות שבה היא משמשת בתפקידה התנהל בית הספר באופן דיקטטורי. חשוב לציין כי ועד ההורים בבית הספר מסתייג מהדברים.



"לאור תלונות חוזרות ונשנות, תסכול מצטבר במשך שנים, תחושת חוסר אונים אל מול הנהלה לקויה משורשה. פתחנו במאבק להפסיק את הניהול בראשותה של אביטל לאחר תשע שנות ניהול, ולהעניק לילדינו סביבת למידה ערכית, רגועה, מעצימה ומכבדת", כך נטען בעצומה.

ל"השקמה חולון" נודע כי במהלך התקופה האחרונה קמה קבוצת הורים מתוך בית הספר אשר עומדת מאחורי היזמה להדחת אביטל כהן מתפקיד הניהול. כמו כן, הורים טוענים כי הם חוששים מההנהלה בשל הגישה ה"כוחנית", כך לדבריהם ולכן החליטו לפרסם עצומה.

יו"ר ועד ההורים של בית הספר, שני שרבט, מסרה בתגובה: "מדובר יוזמה פרטית של קבוצת הורים שמרגישים שבית הספר לא מתפקד כמו שהם מצפים. הם מרגישים מאוכזבים מהניהול כבר שנים ופועלים מתוך כעס. זו לא יוזמה של הנהגת ההורים ולא התקבלה שום החלטה למען המאבק הזה. אני אשמח להושיט יד כדי לעזור ולגשר בין ההורים לבין ההנהלה".

 

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מדובר בקומץ הורים שפרסם עצומה אנונימית אשר אינה מקובלת על רוב ההורים ועל הנהגת ההורים, שאף גינתה את המעשה בכתב. אביטל מנהלת את בית הספר הס במקצועיות מזה תשע שנים ועושה זאת מתוך שליחות, נאמנות, מסירות ומחויבות לתפקידה ולכלל באי בית הספר".

עוד נמסר כי "העצומה אינה משקפת כלל את הלך הרוח בקרב הורי בית הספר ואת שביעות רצונם מהישגיו. טבעי שתהיה ביקורת נקודתית בעניין כזה או אחר וכמובן שמנהלת בית הספר קשובה לכל פנייה ומוכנה לקיים שיח חינוכי בדרכים מקובלות. צר לנו, שאותו קומץ הורים לא בחר בדרך זו".

תגובות

3 תגובות
  1. עטי

    חולונים יקרים!!
    להרגיע זו פרנסה של אדם ואיש חינוך.
    קחו מגשר מטעם העירייה אתם תגיעו למקומות שלא חשבתם.
    אני בטוחה שהמנהלת תישר קו.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ממש ממש לא נכון. מי שהייתה לפניה וההורים לא זכו להכיר הייתה דיקטטורית במלא מובן המילה. אביטל שינתה את בית הספר לטובה והפיחה בו רוח צעירה, נעימה ובטוחה. שני ילדיי הבוגרים למדו בבית הספר כאשר המנהלת שושנה כרמי ניהלה אותו ובני הצעיר זכה ללמוד בו כאשר אביטל בדיוק נכנסה לתפקיד המנהלת. ראינו את כל השינויים לטובה שחלו בבית הספר

  3. חולוני

    בית ספר הוא לא מקום דמוקרטי , יש נהלים ומנהלים ועל פי דרכם יש להתנהל , כנראה מס' הורים שלא הצליחו לנהל את המנהלת רוצים מישהו שינוהל על ידם .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר