צילום: Monster e / shutterstock.com
צילום: Monster e / shutterstock.com

המשבר הכלכלי: מציעים כסף תמורת מין לנשים שזקוקות לתרומות

פעילות חברתיות מחולון מספרות על גברים שמנסים לנצל את המצוקה הכלכלית הקשה, ופונים בהצעות מגונות לנשים הזקוקות לתרומות

פורסם בתאריך: 14.10.20 11:29

הפעילים החברתיים עסוקים בימים אלה יותר מתמיד, בעקבות המשבר הכלכלי הקשה והמצוקה שאליה נקלעים רבים. אולם יש מי שמנצל את המצב הקשה להתחזות וגניבת כספים והצעות מיניות תמורת כסף.

"אני מפרסמת את הנייד הפרטי שלי במטרה לעזור ובמקום שאנשים יעזרו ומתקשרים אליי גברים ומתחילים איתי. בפעם האחרונה הייתה לפני כמה ימים, פרסמתי בקשה בפייסבוק: 'מי יכול לסייע בחיתולים לחד הורית', התקשר אליי גבר שהתחיל לשאול אותי בת כמה האימא, השבתי לו ואז שאל אותי איך היא נראית. ישר הבנתי לאן הוא חותר. במקרה אחר פרסמתי את הנייד של בחורה שנקלעה למצב קשה כמובן באישורה. הבחורה התקשרה אליי ובקול רועד אמרה לי: 'תמחקי את המספר שלי, התקשר אליי עכשיו איזה גבר שאמר לי שהוא רוצה לעזור לי ואז הציע לי כסף תמורת מין'".



פעילה אחרת כתבה השבוע בפייסבוק: "שלום חברים יקרים, זה שאני עוזרת למשפחות לא אומר שאתם יכולים לנסות לנצל את זה ולהתחיל איתי בפרטי. אני נשואה ולא מעוניינת באף גבר אחר. מעבר לזה, שבוע שעבר פנה מישהו שרוצה רוצה לעזור לגברת שביקשה עזרה באוכל, נתנו לו את הפרטים של הגברת והוא הציע לה לקיים יחסי מין תמורת כסף. זה מגעיל ודוחה ובבקשה אם לא בא לכם לעזור מהלב אל תעזרו בכלל".

חוה ואלי בן משה, שהפכו את הסיוע לנזקקים לדרך חיים, הצליחו לסחוף אחריהם תושבים רבים. השניים הקימו יחידת חלוקת ארוחות לשבת למיעוטי יכולת. גם הם נתקלים באחרונה בכאלה שמנסים לנצל את המצב הקשה.

"ידנו על הדופק, כל הזמן מנסים לרמות אותנו", אומרת חוה בן משה, "אני מרגישה כמו בלש, כל פנייה שאני מקבלת אני בודקת לעומק. אני בקשר עם רוב הפעילים והעמותות בעיר, ושומעת עשרות פעמים על אותם אנשים שפונים אליי ומקבלים עזרה ואז פונים לעמותה אחרת ומספרים שאין להם כלום. שיהיה להם לבריאות, אבל מה שקורה בפועל מי שבאמת נזקק לא נוכל לעזור לו כי אין מספיק לכולם ואותם אנשים שמתחזים פשוט מרוקנים את העמותות. אנחנו עושים ככל שביכולתנו לעזור והכל בהתנדבות מלאה ויש כאלו שבאים בטענות שלא הבאנו מספיק או לא קיבלו באותו השבוע".



תגובות

5 תגובות
  1. חולוני

    אוי ואבוי פשיטת רגל מוסרית למדינה אנשים כאלו צריכים להיות מאחורי סורג ובריח זה שידול לזנות פשוטו כמשמעו

  2. ליאת

    הלוואי והיו מכנחסים לכלא את כל הנתעבים הללו על שידול לזנות ברמה כזאת של ניצול חולשה.

  3. הנשר

    זונות!!!!
    גברים זונות!!!!!!
    הלוואי שהיו אתם נזקקים ואף אחד לא יעזור לכם
    אל תשכחו שהחיים כמו גלגל.
    איכס נבלות.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר