ניידת משטרה
צילום: ChiccoDodiFC / shutterstock.com

כתב אישום נגד בן 21 מחולון: דקירה במרכז המסחרי ומכות באלה בתחנת דלק

צוות חקירה מיוחד חקר את המקרים שבהם מעורב הצעיר מחולון

פורסם בתאריך: 29.10.20 13:36

בתום חקירה משטרתית הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד תושב חולון בגין מספר מקרים של אלימות חמורה, בהם הדקירות במרכז המסחרי במוצאי יום כיפור.

החקירה החלה לפני חודש, במוצאי יום כיפור, כאשר הנאשם, בן 21 מחולון, חבר לאנשים נוספים ויחד עימם רדף אחרי צעיר בן 24 מחולון ברחובות העיר. במרכז המסחרי ברחוב אמיר דרורי נדקר הצעיר על ידי החשודים והנאשם במספר איברים בגופו. כתוצאה מכך הוא נפצע באורח בינוני, והוא פונה לטיפול רפואי בבית חולים.



במהלך החקירה, הובא לידיעת היחידה החוקרת כי הנאשם מעורב בתקיפה נוספת שהתרחשה לפני כחודש וחצי, בתחנת דלק בשער הגיא. במקרה הזה תקף הנאשם, יחד עם אנשים נוספים, את אחד העובדים במקום, בן 24 מירושלים, באמצעות אלת בייסבול. על פי כתב האישום הצעיר היכה את עובד תחנת הדלק במספר חלקים בגופו. בנוסף, הנאשם אחז בעובד בזמן שאדם אחר דקר אותו במספר איברים בגופו, ולאחר מכן הכה אותו באמצעות אבן שמצא במקום.

בנוסף, בשבוע שעבר נעצר הנאשם בתל אביב כאשר החזיק ברשותו סכין, שלא כדין. חקירת המקרים הוטלה על צוות חקירה מיוחד (צח"מ) של מרחב איילון, והיום הוגש נגד הצעיר כתב אישום באמצעות חטיבת התביעות של מחוז תל אביב. במקביל תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של הנאשם ולחלט את רכבו, אשר שימש אותו בביצוע עבירות אלו.

 



תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר