הדיירים בבניין שבו התפוצץ מטען החבלה: "אנחנו מפחדים לצאת מהבית"

בערב שבת אירע הפיצוץ שגרם נזק רב. בנס לא היו נפגעים. "הפכנו לאטרקציה, כולם באים לראות את הבניין", מספרים הדיירים. צפו בבניין לאחר הפיצוץ:

פורסם בתאריך: 1.11.20 15:41

בערב שבת, סמוך לשעה 21:30, קול פיצוץ עז הרעיד את הבתים ברחוב נעמי שמר והרחובות הסמוכים. בתוך דקות מילאו את הרחוב קולות סירנות של ניידות המשטרה והאמבולנסים שהגיעו למקום הפיצוץ. תחילה עלה החשד כי מדובר בגנרטור שהתפוצץ, אולם לאחר בדיקת המשטרה התברר כי מדובר במטען צינור. בנס לא היו נפגעים ונזק רב נגרם במקום.

זמן קצר לאחר האירוע נמסר מהמשטרה כי "בסריקה של חבלן אותר מטען אשר גרם לפיצוץ. אין נפגעים בנפש. נגרם נזק לרכוש. נסיבות האירוע בבדיקה".



מאז האירוע התושבים מבוהלים. "כולנו בטראומה. אנחנו מפחדים. כששמענו את הפיצוץ רצנו לממ"ד כי חשבנו שזה טיל. אני מפחדת לצאת מהבית", אומרת אחת מתושבות המקום, "אין הבטחה שזה לא יקרה שוב, אף גורם מהעירייה לא פנה אלינו. אנחנו רוצים לדבר עם ראש העירייה שייתן לנו תשובות".

  • הסרטונים פורסמו והופצו ברבים ללא ציון שם הצלם/ת. ניתן לפנות למערכת להוספת קרדיט.

"אנחנו לא יודעים למה שמו פה מטען חבלה, לא יודעים עבור מי, לא יודעים מי שם, אנחנו לא יודעים כלום, זה נורא מפחיד ואין לנו שום הבטחה שדבר כזה לא יקרה שוב", אמרה דיירת נוספת.

לדברי הדיירים המשטרה גבתה מהם עדויות וצפתה בסרטונים ממצלמות האבטחה הפרוסים בבניין. לדיירים עצמם אין מושג מה הרקע להנחת המטען. "היינו שמחים אם ראש העיריה היה מגיע לראות את מה שקרה פה בבניין או לפחות שולח נציג מטעמו. חשוב לנו שיתנו לנו פתרון, מענה, שיעדכנו אותנו ושיחזירו לנו את הביטחון".

הבניין בנעמי שמר לאחר הפיצוץ:

התושבים גף ניסחו פנייה לראש העירייה, מוטי ששון וחברי המועצה. "אנו המומים מפיגוע החבלה שנעשה בביתנו ביום שישי בערב כאשר אנו ישובים לארוחת שבת", ציינו התושבים במכתב שטרם נשלח, "הפיגוע הפלילי באחד הרחובות היוקרתיים בחולון, בבניין שקנינו ממיטב כספנו, הכניס אותנו להלם ואי שקט. חזית הבניין נהרסה כליל, ובנס איש לא נפגע, אבל הכי גרוע זה שביטחוננו האישי אינו קיים יותר. בסוף השבוע הפכנו ל'אטרקציה תיירותית' כל העיר הגיעה לראות מה קרה בבניין, אנשים מסתובבים בבניין לאחר ששמעו על מטען החבלה".

עוד מציינים הדיירים כי "ילדנו חוו וחווים טראומה קשה בה הם מסרבים לרדת ללובי הבניין או לצאת לרחוב, הם בוכים בלילה ופוחדים לישון. גם אנו למען האמת מפחדים לעשות זאת, אפילו לרדת כדי לזרוק את הזבל. כל צוותי ההצלה והביטחון היו פה אבל אף אחד לא מעדכן אותנו מה קורה. אנו חוששים לשלומנו".

 



תגובות

3 תגובות
  1. מיקאל בוזגלו

    ממה אתם המומים? מי שעוקב בחודשים האחרונים לא מעט אירועי םכאלו התרחשו ברחבי העיר חולן, לצערי במקום שהשיטור העירוני בשילוב משטרת מרחב אילון יעבדו על מודיעין ויפטרלו בשטח למען נראות ומניעה זה לא קורה מספיק. שלא נדבר על מצלמות במרחב הציבורי. לצערי כבר כמעט שנה העיר מנוהלת אם בכלל ללא מנכל. ראש העירייה מנותק ומקבלי שכר שאמורים לשרת אותנו לא עושים זאת באמת. זו תחושתי

    בכבוד והערכה מיקאל בוזגלו חבר מועצה מהאופזיציה

  2. אהוד

    התבלבלתם יקירים,אין כזה דבר בנין יוקרתי בחולון.
    אם אוכלוסיה כזו לראש עיר שלא יודע מסביבו לא יכול להיות שום דבר יוקרתי בחולון.
    Sorry

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר