צילום: Dmitri Ma / shutterstock.com

בדיקות קורונה בצמוד לגנים: "הילדים נחשפו לנבדקים"

הורים מתלוננים: נקודת בדיקות קורונה במרכז הקהילתי שבו פועלים שני גנים. רשת קהילה ופנאי: "הבדיקות נערכו על פי כל כללי הזהירות"

פורסם בתאריך: 3.11.20 10:42

במסגרת נקודות לבדיקות קורונה שנפתחו בימים האחרונים ברחבי העיר, נפתחה נקודה במרכז הקהילתי של נאות רחל בשעות אחר הצהריים. יחד עם זאת במקום פועלים שני גני ילדים לפעוטות המונים יחד כ-40 ילדים.

אתמול (שני) קיבלו הורי הילדים הודעה כי במקום תתקיים נקודת בידוק קורונה בתוך אולם הספורט. בהודעה נכתב: "היום מתקיימות במתנס בדיקות קורונה מטעם העירייה. הבדיקות יתקיימו באולם הגדול והכניסה אליו תהיה מבחוץ ולא דרך חלל המתנס.
לאחר שיסתיימו הבדיקות יגיע צוות חיטוי אשר יחטא את האולם באופן יסודי".



יחד עם זאת, הורים טוענים כי לא נשמרה לחלוטין הפרדה בין הנבדקים ובין שאר האנשים במתנ"ס לרבות אלה של גני הילדים. "המעבר לשם הוא משותף לכולם. כשהוצאנו את הילדים מהגן עברנו יחד הנבדקים", אומר אחד ההורים ל"השקמה חולון", "לא הזהירו אותנו והשעות לא תוכננו טוב. אומנם הנקודה נפתחה אחרי שסגרו את הגן, אבל בפועל כבר שעה קודם לכן הגיעו אל המקום המון נבדקים והיו קרובים לילדים, כאשר לא באמת הייתה  הפרדה בין הילדים לנבדקים".

מרשת קהילה ופנאי נמסר בתגובה: "לבקשת העירייה התגייסו מרכזי הרשת לתת מענה לתושבי חולון לטובת ביצוע הבדיקות, שחשיבותן לשמירת חולון ירוקה גדולה. הבדיקות נערכו על פי כל כללי הזהירות – במתחמים בעלי כניסה נפרדת, לאחר שעות פעילות המרכז ובליווי מאבטחים שכיוונו את התושבים לאזור הבדיקות ומנעו מהם כניסה למרכזים עצמם. לאחר מכן חוטאו כל המתקנים. הודעות על הבדיקות הופצו לכל תושבי העיר הן על ידי העירייה והן על ידינו מבעוד מועד".



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר