מתכוננים לשנה"ל. "השקעה כספית חסרת תקדים"

המאבק לפתיחת כיתות נוספות בגולדטק: ההורים יפגשו עם בכירי העירייה

"רגע, מה עם כיתות ג', ד', ה' ו'?" שואלים בזעם הורים לילדים ממשפחות חדשות שהגיעו להתגורר בשכונת המגדלים בשדרה (ח'-501). לטענתם, כבר כשרכשו את הדירות לפני כמה שנים, הובטח להם בית ספר יסודי, אבל בפועל: רק לילדי א' ו-ב' יש כזה בינתיים

פורסם בתאריך: 11.5.17 15:11

ביום שלאחר פניית מערכת "השקמה" לעיריית חולון בבקשה לקבל תגובה על מאבק ההורים לפתיחת כיתות נוספות בביה"ס גולדטק, הודיעה העירייה להורים: בתחילת השבוע הבא תתקיים פגישה משותפת בין בכירי העירייה ומינהל החינוך לבין נציגות ההורים. על הפרק: ניסיון למציאת פיתרון שיניח את דעת ההורים. בינתיים, ההורים דורשים: "האריכו את מועדי הרישום כדי שתלמידים נוספים יוכלו להירשם".

כזכור, אתמול פירסמנו ב"השקמה" כתבה ולפיה בעיית המחסור בכיתות הנמוכות בשכונות ח-300 ובשכונת ח-501 (מגדלים בשדרה), ממשיכה להעיק על התושבים ולהציק להם. יצוין, כי במערכת "השקמה" התקבלו בחודשים האחרונים לתלונות רבות בעניין, ועיקרן: החלטת העירייה לפתוח בית ספר זמני במתחם המדיטק לתלמידי הכיתות הנמוכות.

לאחר לא מעט פגישות עם בכירי העירייה והסברים של העירייה בדבר הנחיצות וחוסר הברירה, ואחרי לא מעט מחאות שלא עזרו, מתקיימים הלימודים בפועל במקום בשנה זו. בינתיים, מתחיל איכלוסה של שכונת המגדלים בשדרה, ואת הדירות החדשות ברבי הקומות הענקיים ברחובות ברקת ופיכמן, מאיישות בעיקר משפחות עם ילדים קטנים.

עתה, נוצרה בעיה נוספת, ודיירים חדשים שהגיעו להתגורר במתחם, מספרים השבוע ל"השקמה": "אנחנו דיירים חדשים בשכונת שדרת המגדלים, ואנו חשים שהעירייה לא נותנת מענה להיבט החשוב ביותר בחיינו, לחינוך של ילדינו", טוענים הפונים, "כבר כאשר רכשנו את הדירות לפני מספר שנים, בדקנו בעירייה ונאמר לנו כבר אז לפני שייפתח מעבר לכביש מדרום לשכונה בית הספר היסודי 'גולדה מאיר'. בית הספר הזה אמור לשרת את ילדינו כבית חינוך ללא מעט שנים בהמשך, ואכן, לאור תשובה זו, היינו רעד עתה רגועים".

אבל הרגיעה התחלפה לטענת התושבים מהר מאוד בדאגה ועתה, במצב אותו הם מכנים בלתי נסבל מבחינתם: "אחרי אין ספור בקשות מול העירייה, מתברר לנו ששם מקשים עלינו מאוד. אמנם נפתח בית ספר חדש אבל רק לעיתות א' ו-ב' ואנו דורשים תשובות ורוצים לדעת: למה לא נפתחות גם כיתות ג' ד', ה' ו-ו', כפי שהובטח לנו. מאלו שיקולים זה לא קוראה ומה יהיה הלאה?

אנו מבהירים ואנו דורשים: "הגיע הזמן לדאוג לילדי השדרה! למה העירייה מקשה עלינו מכל מיני סיבות, מונעת מאיתנו מידע ומותירה אותנו דואגים וחסרי מנוחה?".

בניין עיריית חולון. צילום: אלי נאמן לאתרתגובת העירייה: "בית ספר גולדטק הינו בית ספר צומח שיעבור בשנת תשע"ח למשכנו המחודש ליד בריזה. ככזה, מלכתחילה תוכנן שהשנה למדה בו שכבת א' ובשנה הבאה – שכבות א' ו-ב'. למרות זאת, העירייה החליטה בסוף חודש מרץ לפנות לכל המשפחות באזור הרישום של ביה"ס, ולתת למעוניינים בכך אפשרות לרשום את ילדם לכיתות ג'-ו' בגולדטק ובלבד – שיהיו מינימום של 20 תלמידים בכיתה ושהדבר לא יביא לסגירת כיתה בבתי ספר מהם יוצאים התלמידים. לאחר בדיקת כלל הבקשות והנתונים נקבע, כי לא ניתן לפתוח כיתות ג'-ו' בבית ספר גולדטק, כי אין מספר תלמידים המאפשר את פתיחת הכיתות הגבוהות יותר. לאור זאת, בית הספר ימשיך לצמוח על פי התוכנית המקורית".

כאמור, בתחילת השבוע תכונס ישיבה משותפת בעירייה במטרה לפתור את הבעיה.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר