תראו מי בא: המורים והמורות הפתיעו את התלמידים בביתם

תלמידי כיתות ז', שלא ממש הספיקו ללמוד בתוך בתי הספר בעקבות הקורונה, זכו לביקורים מפתיעים שחיממו להם ולהורים את הלב

פורסם בתאריך: 10.11.20 12:23

טרם הוחלט מתי ישובו כל התלמידים לבתי הספר, שמלבד כיתות א'-ד' נאלצים ללמוד מהבית. בחטיבת הביניים עתידים, החליט הצוות החינוכי להפתיע את התלמידים בביקורי בית מרגשים.



מורי שכבת כיתות ז' בחטיבת הביניים של בית הספר השש שנתי, החליטו לבקר בבתי התלמידים. הילדים המופתעים והנרגשים פגשו את המורות והמורים אחרי כחודשיים שבהם הם מתקשרים בזום ובאמצעים טכנולוגיים.

בת אל בן דוד, המשמשת כיו"ר הנהגת ההורים העירונית וכיו"ר הנהגת ההורים בבית הספר, היא גם אמה של הודיה, תלמידת כיתה ז', שזכתה לביקור בית. "בבית הספר השש שנתי עתידים לומדים כ-1,000 תלמידים, ואתמול תלמידי שכבת כיתות ז' שנכנסו לחטיבת הביניים רגע לפני סגירת בתי הספר, הרגישו מאוד מיוחדים", אומרת בן דוד, "ביקורי הבית מאוד שימחו את הילדים, שפגשו את המורים ושוחחו איתם פנים מול פנים. זאת הייתה חוויה מאוד מרגשת עבור כולם. המחנכת אתי יוסף והמחנך עודד כסלו, הגיעו אלינו הביתה, חיבקו מרחוק, האירו פנים, שאלו לשלומה של הודיה בתי ושימחו את ליבה. תשומת הלב בתקופה זו חשובה ומעצמה, על כך אני רוצה להודות, בשמי ובשם ההורים, למנהלים מרק בבוט וגלי חנצ'ס ולצוות המורות והמורים".

 

 

 

 



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר