המסכה והאקדח שנמצאו בביתו של החשוד

"השודד האמריקאי" נלכד בחולון לאחר שניסה להימלט באוטובוס

בביתו של החשוד בביצוע מספר מעשי שוד, נמצאו מסכות פנים וידיים וכלי נשק

פורסם בתאריך: 26.7.17 10:00

נעצר השודד האמריקאי במסיכת פנים וכיסוי לידיים לאחר שביצע מספר מעשי שוד בתל אביב ובאזור המרכז. מדוברות המשטרה מחוז תל אביב נמסר כי יחידה מרכזית במשטרה עצרה חשוד בעקבות מספר מעשי שוד שבוצעו בשנים האחרונות ברחבי תל אביב, הצפון ואזור המרכז. בשלב זה של החקירה, מדובר בכשבעה מעשי שוד אשר בוצעו בבנקים, בחנות תכשיטים ובהחלפת כספים.

החשוד, בן 26 מבני ברק, נעצר ביום שלישי שעבר ברחוב חנקין בחולון, לאחר שעורר את חשדם של בעלי סניף להחלפת כספים במקום כאשר נראה מתצפת על הסניף ונקלט במצלמות האבטחה. בעלי הסניף גם סברו שהחשוד נושא עליו אקדח. הבעלים הזעיקו את המשטרה שהגיעה בתוך דקות ספורות למקום, אך החשוד, שחש כי עלו על עקבותיו, הצליח להימלט לאוטובוס שנסע לכיוון רחוב סוקולוב בחולון.

השוטרים הצליחו לעצור את האוטובוס ולגשת לחשוד. תחילה הציג עצמו כדובר אנגלית בלבד אך מתחקור מעמיק של השוטרים ובחיפוש בכליו, התברר כי הוא נושא עימו תעודת זהות ישראלית. בנוסף, השוטרים איתרו בכליו את משקפיו, אשר תאמו למשקפי השודד מאירועי השוד השונים, כפי שנקלטו במצלמות האבטחה. לאחר שהחשוד נעצר, נערך חיפוש בביתו, שם מצאו השוטרים מסיכות פנים וידיים, בהן על פי החשד עשה שימוש בעת ששדד בנקים ברחבי תל אביב. כמו כן, נמצאו ברשותו אקדחים וכן כל פרטי הלבוש ששימשו אותו בשעת מעשי השוד.

ביום שלישי נעצר החשוד שהובא למחרת לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב, ומעצרו הוארך עד היום (רביעי). הבוקר ייערך דיון נוסף בהארכת מעצרו של החשוד במקביל להמשך החקירה.

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר