סיוט במרכז נתנאל: רעש, אלכוהול, ונדליזם והתפרעות על קורקינטים I צפו:

לדיירי השדרה הירוקה נמאס: "כל לילה מגיעים למרכז נתנאל נערים והופכים את חיינו לסיוט". המשטרה: "נגביר את האכיפה"

פורסם בתאריך: 6.12.20 14:56

בסוף השבוע נעצרו נערים במרכז נתנאל בחשד לקטטה. הדיירים שבסביבה מתארים מציאות מטרידה: "הנערים שוברים בקבוקי זכוכית, רוכבים על קורקינטים ואופניים חשמליים תוך שהם מסכנים את עצמם וכן אחרים, משחיתים רכוש ציבורי ומרעישים עד השעות הקטנות של הלילה.

התלמידים אומנם חזרו היום (ראשון) לבתי הספר, אולם בשגרת הקורונה המסגרות רופפות יותר ובני הנוער חופשיים יותר להתסתובב ולבלות גם בלילות. הדיירים עצמם מתוסכלים.   לדיירי השדרה הירוקה (ח-501) נמאס. "בחרתי לגור בשכונת יוקרה בחולון וקיבלתי בפועל שכונה בעזה", כך מתאר דייר שגר באחד המגדלים שסמוכים למרכז נתנאל, "כל הרחבה מלאה זכוכיות. הנוער משתולל בחבורות על קורקינטים, בלי קסדות ועל המדרכות בין אנשים. וחלקם גם שותים אלכוהול ומסניפים גז קצפות".

בליל שבת האחרון, בסמוך לחצות, התרחשה במקום קטטה בין מספר בני נוער ברחבת המרכז. בסיומה עוכב קטין על ידי כוחות השיטור העירוני שהגיעו אל המקום. לטענת הדיירים מדובר באירועים ששכיחותם עולה בזמן האחרון.



צפו:

דיירים אחרים מספרים שהנערים פורצים את דלתות הבניין ויושבים שם עד השעות הקטנות של הלילה: "אצלנו בבניין הם היו באים בשעות הלילה כמה ימים ברצף עד שוועד הבית דיבר איתם והם הפסיקו לבוא".  דייר אחר סיפר כי "בערב חבורה של ילדים על קורקינטים פרצו דלת חשמלית ונכנסו לעשות סיבובים בתוך הלובי של הבניין שלי. הם הפסיקו רק אחרי שהמשטרה הגיעה".

"המרכז הזה הוא יעד מרכזי לנוער טוב וגם לנוער עברייני. אנחנו משלמים אגרת שמירה ובמקום שיבואו השיטור העירוני לבצע את עבודתם הם בוחרים בלחלק דוחות לרכבים כאילו הם היחידה המובחרת של הפיקוח העירוני. לא ייתכן שהמשטרה במרחק הליכה מהמרכז ולא יגיעו שוטרים לאכוף את העבירות שמבוצעות לעיניי כל", טוענים השכנים.

מהמשטרה נמסר: "כל שמתקבלת תלונה או דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות המבוצעות על ידי קטינים, משטרת ישראל מטפלת ברגישות המתבקשת, תוך שילוב חוקרי ילדים מטעם משרד הרווחה, תוך בחינה ראשונית של מסוכנות למען שלום הציבור וכך גם נעשה באירוע המדובר.

"בשל גילם הצעיר של הקטינים המעורבים, לא נוכל בהתאם להוראות החוק להרחיב מעבר לכך, עם זאת בכוונת המרחב להגביר אכיפה במקום תוך מיקוד בעבירות הרלוונטיות למען איכות חיי התושבים".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר