פילטר בר - פתרונות לטיהור והשבחת מים (צילום: פרטי)
פילטר בר - פתרונות לטיהור והשבחת מים (צילום: פרטי)

פילטר בר – שיווק ותחזוקה למתקני מים, בכל הארץ ומכל הלב

עם רשימה ארוכה של לקוחות שמגיעים מהמגזר העסקי, הציבורי והפרטי, עם מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר ועם יחס אישי ומסור - בפילטר בר דואגים שלא תישארו צמאים אפילו לרגע אחד ומספקים בר מים ופתרונות טיהור מים בכל רחבי הארץ

פורסם בתאריך: 29.12.20 12:31

הרגלי שתייה בריאים, שהם ידידותיים גם לסביבה וגם לכיס – מתחילים ברכישה של בר מים לבית או לעסק. במקום לסחוב שישיות של מים מינרליים או להסתפק במי הברז, שפעמים רבות פשוט אינם טעימים, אתם יכולים להתחדש בבר מים לבית וליהנות בכל רגע ממים איכותיים, חמים או קרים.

אם אתם רוצים לרכוש מתקן מים, ובנוסף לכך אתם רוצים ראש שקט בכל הקשור לתחזוקה ולתיקונים שעלולים להידרש – פילטר בר הוא המקום הנכון עבורכם. החברה, שהוקמה על ידי אמנון יצחקוב בשנת 2009, עוסקת בשיווק מיני ברים ומתקני מים מכל הסוגים בחולון ובכל הארץ, כולל מערכות סינון תת-כיוריות, מתקני מים רצפתיים, מסננים ואביזרים נלווים. החברה פועלת בפריסה ארצית ומשרתת אלפי לקוחות פרטיים, מוסדות, עיריות, בתי ספר ועסקים.

 

אמנון יצחקוב, פילטר בר (צילום: פרטי)

אמנון יצחקוב, פילטר בר (צילום: פרטי)

טיפול בתקלות ללא עלות נוספת

מלבד מכירת המתקנים עצמם, עוסקת החברה גם בשדרוג מתקני מים, טיפול בתקלות ואספקת מסננים עבור מתקני המים השונים של כל החברות. "מבחינת תחזוקה", אומר יצחקוב, "כל מתקן מים מצריך החלפת מסנן פעמיים בשנה. מעבר לזה, עלולות להיות גם תקלות במתקנים. תמורת תשלום חודשי של כמה עשרות שקלים, שלא מסתכם בהרבה מעבר לעלות השנתית של המסננים, אנחנו מציעים שירותי תחזוקה ותיקון שכוללים גם החלפה דו שנתית של המסננים וגם שירותי תחזוקה לתיקון תקלות באופן שוטף ללא עלות נוספת".

פילטר בר - בר מים בחולון ובכל הארץ (צילום: פרטי)

פילטר בר – בר מים בחולון ובכל הארץ (צילום: פרטי)

מהן התקלות הנפוצות ביותר בהן אתם נתקלים?

"נזילה ממתקן המים זו תקלה יחסית נפוצה, שמצריכה מאיתנו לעשות שטיפה מסוימת, סירקולציה. בהרבה בתים חוזרת גם טענה של טעם לוואי למים, לפעמים גם זמן קצר אחרי שהמסנן הוחלף. בכל בעיה אנחנו מגיעים, מוצאים מה המקור שלה ומטפלים בה על הצד הטוב ביותר ובמהירות האפשרית".

חנות התצוגה של החברה, אליה ניתן להגיע על מנת לרכוש ולהתרשם מהמתקנים, נמצאת בלב חולון, בשד' קוגל 29, ממש מול קולנוע רינה. בנוסף, מתפעלת החברה מערך משלוחים לכל הארץ, ומאפשרת להזמין את מוצריה ואת שירותיה גם בטלפון, בשירות הודעות עסקי בוואטסאפ ודרך האתר.

העלות של שירותי התחזוקה אותם מספקת החברה מכסה את כל סוגי התקלות מלבד נזקים חיצוניים, תוך שמירה על זמינות גבוהה ועל טיפול מהיר ככל האפשר. טכנאי החברה מגיעים לכל רחבי הארץ במהירות גבוהה, אך לתושבי העיר הם זמינים במיוחד, ומגיעים עד בית הלקוח לכל בעיה או צורך, קטן או גדול כאחד.

פילטר בר - מענה מיידי ושירות לכל הארץ (צילום: פרטי)

פילטר בר – מענה מיידי ושירות לכל הארץ (צילום: פרטי)

מקצועיות של חברת ענק, שירות של עסק משפחתי

הסטנדרטים המקצועיים של פילטר בר עונים על הקריטריונים המחמירים ביותר ואינם נופלים מאלו של חברות מתקני המים המובילות בארץ. אך מלבד המקצועיות הבלתי מתפשרת, מקפידים בפילטר בר על מענה מיידי, טיפול מסור ויחס אישי לכל לקוח ולקוח.

את רגישות צוות החברה ללקוחותיה ניתן לראות במיוחד באופן בו הם מתייחסים ללקוחותיהם המבוגרים, מקפידים שלא "לדחוף" להם מוצרים או שירותים שלא לצורך ולוודא שהם יודעים בדיוק מה הם רוכשים ומעוניינים בכך. החברה גם תורמת מתקני מים למוסדות כמו בית החייל או בתי יתומים, ואף מספקת להם שירותי תחזוקה ללא כל עלות.

"השירות שלנו ניתן באמת מכל הלב", אומר יצחקוב, "אנחנו תמיד זמינים ללקוחות שמתקשרים, דואגים שלא ימתינו שעות על הקו ושהטכנאים יצאו מיידית לשטח עבור כל בקשה. אנחנו לא משקיעים בלקוחות שלנו רק בשביל לסגור עסקה ואז שוכחים מקיומם, אנחנו עובדים אחרת".

כתובת: שד' קוגל 29, חולון

שעות פתיחה:

בחורף: ימים א-ה: 08:00 – 19:00, יום ו: 08:00 – 13:00

בקיץ: ימים א-ה: 08:00 – 20:00, יום ו: 08:00 – 14:00

טלפון: 073-7329828

וואטסאפ עסקי: 050-7611234

לינק לפייסבוק

לינק לאתר

מייל: [email protected]

 

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר