ההורים חוששים: גבר אורב לילדים מחוץ לבית הספר ונוגע באבריו המוצנעים

לאחר שההורים התלוננו נעצר האיש ונשלח למעצר בית, אלא שהבוקר הוא שוב נראה מחוץ לבית הספר

פורסם בתאריך: 29.12.20 13:48

כבר מספר ימים שהורי תלמידי בית הספר היסודי בן צבי מוטרדים. גבר בשנות ה-50 לחייו, המתגורר באזור, מגיע בשעות היום והצהריים, בסמוך אל גדר בית הספר וגינת המשחקים, עומד מול ילדות וילדים ומבצע בעצמו מעשה מגונה.

ביום ראשון האחרון שוב הבחינו הורים לילדים בבית הספר באיש, כשעמד בסמוך לכמה ילדים מבית הספר והחל לגעת באיבריו המוצנעים. בעקבות כך פנו הורים אל המשטרה והתלוננו על האיש. ההורים מסרו כי זהותו ידועה להם וכי הוא מתגורר לא רחוק מבית הספר. עוד מסרו כי האיש נוהג להגיע לאזור בית הספר לעתים קרובות, מתבונן בילדים ואף פונה אליהם.



לאחר פנייתם של ההורים למשטרה, נעצר אתמול (שני) בשעות הבוקר, גבר כבן 50 המתגורר באזור, בחשד לביצוע מעשה מגונה. בהמשך הוא הועבר למעצר בית בתנאים מגבילים. אולם לטענת ההורים הבוקר כבר הבחינו בחשוד מתהלך ברחוב בסמוך למקום מגוריו. "זה פשוט מקומם ומפחיד. אמרו לנו שהוא נכנס למעצר בית של חמישה ימים, והיום בבוקר שוב ראינו אותו מסתובב בחוץ", אומרת אם מבית הספר, "אנחנו מכירים את האיש הזה ואת המעשים שלו כבר לא מהיום. ייתכן שהוא סובל מבעיה נפשית. אבל למה לא מטפלים בזה? אני לא נותנת לילדים שלי להגיע לבד אל בית הספר".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "המשטרה עצרה אתמול תושב חולון עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע מעשה מגונה, כאשר בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה, הועבר למעצר בית בתנאים מגבילים לצד המשך חקירת נסיבות האירוע. ככל שיתקבל מידע בדבר חשד להפרת מעצר הבית של החשוד, הדבר ייחקר בהתאם".



תגובות

תגובה אחת
  1. תושב מודאג

    למה לא מפרסמים את פניו?, צריכים לדעת מי זה החלאה כדי שכולם ידעו במי מדובר.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר