צילום: יח"צ

שומעים את חולון: חברת מדטון הדים פתחה את סניף הדגל של החברה בחולון

חברת מדטון-הדים המספקת פתרונות שמיעה למבוגרים וילדים משנת 1975 פותחת את סניף הדגל של החברה בחולון, הסניף החדש מצטרף ל 26 סניפי הרשת שפרוסים בכל הארץ

פורסם בתאריך: 20.6.21 11:21

חברת מדטון-הדים המספקת פתרונות שמיעה למבוגרים וילדים משנת 1975 פותחת את סניף הדגל של החברה בחולון, הסניף החדש מצטרף ל 26 סניפי הרשת שפרוסים בכל הארץ. מדטון הדים הינה חלק מקונצרן השמיעה Demant, ולאחרונה השיקה החברה את המכשיר השמיעה המתקדם בעולם, ה Oticon More. המכשיר החדשני מנסה לחקות את עיבוד הצליל הנעשה במוח, ובאמצעות מעבד עוצמתי מביא לבעלי לקויות שמיעה את הצליל המלא, הברור והטבעי ביותר שניתן.



Oticon More מגדיל ב- 30% את כמות הסיגנל המגיעה למוח, ומשפר את הבנת הדיבור ב- 15%. לכן המכשיר מפחית את המאמץ השמיעתי, כך שהמשתמשים בו זוכרים יותר את הנאמר בשיחה. אחוז כבדי שמיעה בישראל עומד על כ-12% מתוכם לכ- 10% יש קושי מועט ול-2.5% יש קושי רב או אינם שומעים כלל.

מנכ"ל מדטון הדים, אודי דורון: " על מנת למנוע את ההשפעות שליליות של הירידה בשמיעה חשוב לאבחן ולטפל בבעיה מוקדם ככל שניתן.  לכן סניף חולון יקדם את הנושא של בדיקות שמיעה לכל התושבים מעל גיל 60. הסניף החדש מתוכנן ומאובזר לפי סטנדרטים הגבוהים של רשת אודיקה העולמית. אנו רואים חשיבות רבה בחיבור לקהילה בבואנו להעניק שירותים לשיפור איכות החיים וגאים על היות סניף הדגל שלנו בחולון". באירוע ההשקה של הסניף השתתפו רופאי א.א.ג ואודיולוגים שפועלים בחולון והסביבה, מנכ"ל מדטון הדים אודי דורון, רב קהילת חב"ד בחולון, הרב ירחמיאל גורליק, מנהלת הסניף וקלינאית התקשורת קרין שני ונוספים.

כתובת הסניף – רח' צבי תדמור 12 קומה 1 חולון.

 

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

 



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר