חולון: עושים כבוד ללובשי המדים

משטרת ישראל, כיבוי והצלה ומד"א ביום למען הקהילה במרכז תעסוקה והכשרה לבוגרים עם מוגבלות של עמותת אלווין ישראל בחולון

פורסם בתאריך: 18.10.21 09:02

מי שעבר ביום רביעי האחרון ברחוב האורגים בחולון יכול היה לחשוב לרגע שבמקום אירוע רב נפגעים,אך חדי העין יכלו לראות את עשרות מקבלי השירות מקבלים בהתרגשות ומחיאות כפיים את כוחות השיטור העירוני,סיירת האופנועים הארצית של משטרת התנועה,חבלן,כוחות לוחמי אש ומד"א אשר הגיעו למקום כדי להציג להם את פעילותם ואת הציוד בהם משתמשים הכולל בין השאר:מערכות כיבוי והצלה,רובוט חבלה לטיפול בחפצים חשודים,ציוד מציל חיים,אופנועים מתקדמים עם ציוד אכיפה משוכלל וציוד להצלת חיים.



יערה הספל,  מנהלת מרכז קש"ת חולון המופעל ע"י אלווין ישראל: "מקבלי השירות התרגשו ,הכינו קישוטים וקיבלו במחיאות כפיים והמון התרגשות את  כוחות השיטור וההצלה שהגיעו.  מרכז קש"ת- המופעל על-ידי עמותת אלווין ישראל מעניק  שרות  ל -90 מקבלי שרות עם מוגבלות ,המוכרים במשרד הרווחה ומהווה מקום תעסוקה והכשרה לעבודה בשוק החופשי.אחרי מעל שנה בה כמעט ולא התקיימו פעילויות מסוג זה עם גורמים חיצוניים בעקבות מגיפת הקורונה,מרגש היה לראות את מקבלי השירות מקבלים בהמון אהבה את הבאים,סקרניים לדעת על עבודתם היום יומית,לשאול שאלות וכמובן להצטלם עם כולם".

"הפעילות הזו היא הוכחה נוספת לקשר הבלתי נפרד של מרכז היום והאנשים עם מוגבלות לקהילה" מוסיפה יערה."אני רוצה להודות לכל הכוחות והמתנדבים אשר הגיעו אלינו ושמו את מקבלי השירות עם חיוך רחב וסבלנות רבה".

גיל ניצן,  מתנדב סיירת אופנועים ארצית ממארגני האירוע: "לאורך השנה כולה אנו פועלים להצלת חיים ונלחמים בקטל בכבישים.אירועים מסוג זה מאפשרים לנו להציג את פעילותינו ויכולותינו לאוכלוסיות מיוחדות ולהראות שאנחנו פה בשבילם! המפגש הבלתי אמצעי בין אזרחים לשוטרים הוא נדבך נוסף בפעילותנו לחיזוק הקשר עם הקהילה.כמו שאומרים אצלנו המתנדבים התורם נתרם.היה אירוע מרגש עם אנשים מופלאים ומרגשים אשר אשר ממלא באנרגיות ומשאיר חיוך ענק". 

בתמונות:  כוחות ההצלה והשיטור יחד עם מקבלי שירות.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר