הטרדה מינית. טראומה

צעירה מחולון נגד המטרידן הסדרתי: "הפסקתי לנסוע באוטובוס חצי שנה"

מספר התלונות נגד צבי ויזל עולה. "השקמה חולון" מביא עדות נוספת של תושבת העיר שהותקפה על ידו באוטובוס

פורסם בתאריך: 1.8.17 12:25

כפי שפורסם אתמול (שני) בעקבות חשיפת תמונתו של תושב חולון צבי ויזל, נשים נוספות התלוננו על כך שביצע בהן מעשים מגונים באוטובוס. "השקמה חולון" מביא עדות נוספות של תושבת העיר שהותקפה.

צבי ויזל, תושב חולון בן 65, אמור היה להיכלא אתמול לאחר שהורשע בתקיפה מינית. הוא הורשע בעבר שלוש פעמים בשל עבירות דומות. לפני פחות משבועיים, בעקבות פוסט בפייסבוק, הוא נעצר בחשד לביצוע מעשה מגונה באישה באוטובוס. הפוסט שזכה לתהודה גרם לשבע נשים ונערות נוספות להתלונן נגדו.

"הגבר הזה שבתמונה, לא התבלבל ולא נגע בי במקרה ולא בטעות אלא עשה מעשה פיזי בתנועות של אוננות על איבר המין שלי, ללא ידיעתי ובוודאי ללא רשותי. הוא תקף אות׳ מינית. ברגע שהבחנתי במתרחש, התחלתי לצעוק באוטובוס, לצרוח עליו ולהסביר לכולם מה קרה", כך חשפה נוסעת בקו 172.

בעקבות פרסום הפוסט, שאליו צורפה תמונתו של ויזל כפי שצולמה על ידי המתלוננת, נשים נוספות העידו כי הותקפו על ידי החשוד. אחת מהן היא תושבת חולון, בת 28, שמספרת ל"השקמה חולון":  "בחודש מרץ האחרון עליתי על קו 189. היה יום גשום מאוד, לבשתי מעיל וכובע צמר. אותו נוסע ישב מולי במקום שבו יש ארבעה מושבים. האוטובוס היה כמעט ריק. לא התייחסתי אליו וקראתי ספר. הוא החל להעביר את הרגל שלו בין הרגליים שלי ואני נרתעתי לאחור. חשבתי שאולי נגע בי בטעות. לאחר שתי דקות שבהן הוא הסתכל מחוץ לחלון, הוא התיישב לידי. הרגשתי לא נוח וצלצלתי לנהג שיעצור בתחנה הבאה. לפני שהספקתי לקום ולהתרחק, הרגשתי את היד נשלחת בין הרגליים שלי. הייתי נורא מבוהלת. ירדתי מהאוטובוס בבהלה והמשכתי את הדרך לעבודה ברגל.

"במשך חצי שנה לא יכולתי לעלות על אוטובוסים מהפחד", מספרת הבחורה הצעירה. "לא ידעתי איך יקבלו את התלונה שלי כי לא אמרתי לו 'לא'. הרי הייתי יכולה לקום ולעבור מקום בפעם הראשונה שהוא נגע בי. פחדתי שלא יאמינו לי או שיגידו לי שאין לי הוכחות. העדפתי כנראה להדחיק, אבל בעקבות הפוסט האמיץ של אותה בחורה מצאתי את האומץ בעצמי לקום ולהתלונן".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר