עיצובפניםהמכון הטכנולוגי חולון גל רובין ובר ראובני פרוייקט- המחיה מחדש א

תערוכת הסיום של בוגרי התואר הראשון בפקולטה לעיצוב

פורסם בתאריך: 5.7.22 09:04

המכון הטכנולוגי חולון HIT, פתח ב- 4 ביולי את תערוכת הבוגרים של הפקולטה לעיצוב לשנת 2022.



בתערוכה מציגים כ-160 בוגרות ובוגרים תואר ראשון במחלקה לעיצוב תקשורת חזותית, במחלקה לעיצוב תעשייתי ובמחלקה לעיצוב פנים. תערוכת הבוגרים של הפקולטה לעיצוב היא תמיד חגיגת עיצוב מרתקת המסכמת ארבע שנות לימוד אינטנסיביות מאתגרות, של רכישת כלים וגיבוש נקודות מבט. "אומרים שיש 3 כללים לעיצוב טוב, אבל אף אחד לא יודע אותם", אומר פרופ' דודי ראב"ד, דיקאן הפקולטה לעיצוב במכון, "אנחנו מאפשרים לכל סטודנט בפקולטה למצוא את שלושת הכללים שלו, תוך התחשבות בעובדה שעיצוב נעשה על ידי בני אדם, לרווחת בני אדם״.

״התערוכה השנה מציגה מגוון רחב של תכנים ופלטפורמות בהם בחרו הסטודנטים להתנסות ולעסוק. מצד אחד- הסטודנטים עסקו בקלאסיקה וביסודות של עולם העיצוב – מעיצוב ספרים, מיתוג  אריזה, אנימציה ועד איור קלאסי ומהצד השני, שילבו מערכות חדשניות, טכנולוגיות ומשחקים ועד מציאות וירטואלית, אינטליגנציית מכונה. לא מעט מהם מטפלים במעבר בין העולם הפיזי לווירטואלי והעיסוק בפיתוח זהות דיגיטלי וההשפעות של השינויים הטכנולוגים על התנהלות היומיומית האנושית", אומר צחי דינר, ראש המחלקה לעיצוב תקשורת חזותית. מרשים לראות השנה את השימוש של הסטודנטים בפיתוח חוויה הוליסטית, המשתמשת במרחב לתצוגה, לתכנון והקמת מיצגים, חוויות המבקשות לצאת מהמסך השטוח.


בין הפרויקטים ניתן לראות את עבודתו של עינב כרמי RE : PLATE  ;קמפיין מבוסס ממשק, אשר מאתגר את המשתמשים לשנות את צריכת המזון שלהם על מנת להפחית את ההתחממות הגלובלית. באמצעות סריקה פשוטה של חשבוניות קניות אוכל או טייק אוווי, האפליקציה תוכל לזהות את הצריכה של המשתמש ולייצר שינויים עבורו ועבור כדור הארץ. אופק אלקיים יצר בעבודתוTHINGS  מוזיאון דיגיטלי המציג חפצים יומיומיים, בעלי ערך סנטימנטלי. אפליקציית המוזיאון המאפשרת לשמור את הזיכרונות דיגיטלית ולשחרר אותנו מחווית האגרנות ומהחפצים הפיזיים. גאיה גרינברג  יצרה ב"על הדרך" משחק איסוף, למובייל בשילוב AR  שמתבסס על שמות רחובות בישראל ומציעה חלופה אקטיבית וחוויתית ללמידה מסורתית בה הטון והשפה העיצובית נוצרו בהשראת תרבות הרחוב: אומנות גרפיטי ומוזיקת פופ וראפ ומעיין קופלבצקי יצרה ב-  The Collective Unconscious מיצג המציג פרשנות ויזואלית לחלומות בעזרת בינה מלאכותית כביטוי לתת מודע קולקטיבי.

"תערוכת הבוגרים של המחלקה לעיצוב תעשייתי מקבלת השנה צביון ייחודי" אומר עופר זיק, ראש המחלקה לעיצוב תעשייתי, "תוצרי הסטודנטים השנה משקפים במידה רבה שינוי בתחומי העניין והמיקוד שלהם, לצד מוצרים שהיינו מורגלים לראותם בפרויקט הגמר, צמחו מוצרים בעלי אימפקט משמעותי ואמפתיה לחברה, לסביבה ולאינדיבידואל. הדבר משקף את העובדה כי מחזור הסטודנטיות והסטודנטים שמסיים את התואר השנה, חווה לימודים שונים מאוד מקודמיהם.מגפת הקורונה אילצה אותנו כמחלקה לפתח שיטות לימוד חלופיות, שכן, לימודי עיצוב מוצר מרחוק, הם כמעט אוקסימורון.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר