תרומת תיקים. יוזמה ברוכה

"תיק לכל תלמיד" בחולון: מאות תיקים וציוד חולקו לנזקקים

במסגרת המיזם החברתי נאספים תיקי בית ספר שנתרמו על ידי תושבי העיר ואלה מחולקים חינם לתלמידים ממשפחות נזקקות

פורסם בתאריך: 14.8.17 11:15

היוזמות החברתיות והארגונים החברתיים בחולון יצאו השבוע במבצע חלוקת תיקים וציוד לנזקקים. חברי הנהגת ההורים של ועד ההורים המרכזי התאספו אמש (יום א') למבצע "תיק לכל תלמיד", ומילאו מאות ילקוטים בציוד לתלמיד: מחברות, קלמרים וכלי כתיבה. את הציוד קנו חברי הנהגת ההורים מכיסם ואילו הילקוטים נתרמו על ידי תורמים פרטיים.

רועי דביר, יו"ר ההנהגה, רתם את חברי ההנהגה למשימה עד לשעת לילה מאוחרת כדי לוודא שכל התיקים מושלמים ומוכנים לחלוקה. "היוזמות הללו ראויות לציון, ברוכות ומחממות את הלב", אומר דביר, "בעיקר בימים שבהם מדיניות העזרה הסוציאלית בממשלה פושטת את הרגל".

הרצי טלמון, אחד הפעילים החברתיים הבולטים בחולון, אוסף גם הוא תיקים שנתרמו על ידי תושבי העיר, ומכין אותם עבור כל דורש. הוא מסביר כי אין תנאים מקדימים לקבלת תיק לתלמיד, והוא מחלק את התיקים לכל דורש. "אין צורך להביא אישורים ממשרד ואין כל תנאי לקבלתם. פשוט בואו עם חיוך וביחרו תיק שמתאים לכם".

הצטרף למיזם גם מורן ישראל, יו"ר סיעת הצעירים: "הצטרפנו למיזם החברתי הלאומי 'תיק לכל תלמיד', במסגרתו ננסה לחבר בין כמה שיותר אנשים שמוכנים לתרום תיק חדש או במצב מעולה ולהעביר אותו לילד שזקוק לו. אנחנו מתרגשים לראות את היוזמות השכונתיות והאזרחיות בעיר לאיסוף תיקים".

 

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר