ימית 2000. לשעבר בריכת השלום צילום: טל קישרנבאום
ימית 2000. צילום: טל קישרנבאום

ימית 2000: הפרופסור, הקב"ט והמכשיר שהוחרם

זה התחיל מכותרות גדולות והסתיים בשחרור בתנאים מגבילים: האם הפרופ' מחיפה הוא פדופיל שצילם קטינים?

פורסם בתאריך: 16.8.17 12:40

פחות מיממה חלפה מאז שנחתה הסערה התורנית על פארק המים בחולון. הפעם, פחות מחודש לאחר שמבקר במקום נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בנער, נעצר פרופסור מחיפה בחשד לצילום קטינות בימית 2000. בתום חקירה ארוכה שוחרר החשוד בתנאים מגבילים, לאחר שבחקירתו נלקח ממנו הטלפון הנייד בו, כביכול, צולמו הקטינות. ואולם, במכשיר לא נמצאו חומרים פדופילים או אסורים ועל כן שוחרר.

עדת ראייה אשר שהתה במקום מסרה ל"השקמה-חולון": "ישבנו באזור שבו ישב החשוד. הוא שיחק עם הטלפון, ובעלי הפנה את תשומת ליבי לקולות הקליקים של המצלמה שלו. לא חשבנו שהוא מצלם ילדות, אבל אחרי שבתוך זמן קצר הגיעו למקום קב"טים, הבנו שכנראה מדובר בעניין פלילי".

הפרשייה התורנית שוב העלתה את הצורך בהגנה על הקטינים שמבלים בחודשי הקיץ בפארק המים. מנכ"ל "ימית 2000", שמשון חן, סיפר כי בפארק עובדים כ-100 איש האחראים על הסדר והביטחון, והוסיף: "בימים מסוימים מועסקים גם שוטרים בשכר העובדים בשיתוף פעולה מול כל גורמי החוק. עוד מסר חן כי יש בפארק מותקנות עשרות מצלמות המנטרות את כל הנעשה בשטחו, בנוסף לעבודת אנשי הביטחון השומרים על הסדר במקום".

"אתמול הבחינו אנשי הביטחון של הפארק", אמר חן, "באדם חשוד המסתובב עם בגדים מלאים. במהלך המעקב אחריו, הוא הוציא את המצלמה שלו וצילם מספר נערות בבגדי ים ועורר את חשדם של אנשי הביטחון. הוא התבקש להתלוות אליהם עד לבואה של המשטרה, וכשהגיעו השוטרים, הוא נעצר לחקירה".

עו"ד דורי שוורץ, המייצג את החשוד, נקרא לתחנת המשטרה בבת ים כדי לפגוש את מרשו לקראת חקירתו. לדבריו, "נגד מרשי הועלו חשדות סרק. ככל הנראה מדובר באדם שחשד כי הפרופסור מצלם ילדות. קב"טים שהיו במקום עיכבו אותו לחקירה ולאחר שלא נמצאו ראיות, מרשי שוחרר".

לטענה כי החשוד הואשם בעבר בעבירות דומות, השיב עו"ד שוורץ: "עובדת שעבדה במחיצת מרשי, מסיבות אישיות, הגישה תלונה בגין הטרדה מינית. התיק נסגר מחוסר עניין לציבור, מה שאומר ששמו של מרשי עולה בכל חיפוש במאגרי המידע של המשטרה ועל כן עולה חשד מיידי כי מדובר בעבירות סדרתיות, דבר שהוא נסיבתי לחלוטין".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר