למען העצמאים. גלי, קרן ואיילת. צילום: פרטי
למען העצמאים. גלי, קרן ואיילת. צילום: פרטי

איילת, גלי וקרן, שלוש נשות עסקים מחולון, מונו כיו"ריות סניף לה"ב המקומי

פורסם בתאריך: 14.5.17 10:16

פורום נשות העסקים של חולון חוגג כבר 4 שנים של מפגשים קבועים, דינמיקה בין המשתתפות, הרצאות תורמות ומלמדות וחוות דעת נלהבות של המשתתפות שמבהירות בקביעות: "הפורום מקדם את העסקים שלנו". הפורום מתקיים בשיתוף העירייה ולאור יושמתה, אירגונה והנחייתה של גלי שמיר.

ועכשיו, קבלו את קפיצת המדרגה: שלוש מחברות הפורום מונו באחרונה יחד כיו"ריות משותפות של סניף לה"ב המקומי בחולון, הסניף לשכת ארגוני העצמאיים בישראל, ארגון שהוקם על מנת לפעול לקידום מגזר העצמאיים והעסקים הקטנים.

השלוש הן גלי שמיר, בעל משרד התיווך רי/מקס אבניו חולון בת-ים, איילת שחר, רואת חשבון ויועצת עסקית וקרן ופנר – יועצת מס וסטודנטית למשפטים, שותפה במשרד "ופנר גיא ושות-רואי חשבון".

זה המקום להזכיר ולהדגיש כי נשיא ארגון לה"ב הארצי הוא חבר מועצת העיר חולון וסגן ראש העיר עו"ד רועי כהן החולוני, והמנכ"ל הוא עו"ד יקיר שינדלר.

ומה הן עושות בתפקיד החדש? הבנות עובדות בימים אלה על תוכנית העבודה, במטרה "לקדם ולשים על המפה את העסקים העצמאיים בחולון".

"שלושתנו הכרנו בפורום נשות העסקים שמתקיים בחסות עיריית חולון" מספרת גלי ל"השקמה", "מיד נוצרה בינינו כימיה מדהימה וכבר מהפעם הראשונה שנפגשנו. החלטנו לקחת את זה צעד אחד קדימה, לטובת בעלי עסקים בעיר. זו בהחלט גאווה גדולה לעמוד בראש ארגון כזה, וזו תחושה מעולה לתת מעצמנו לטובת עסקים בעיר שלנו. נעדכן בהמשך על הפעילויות הצפויות".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר