תינוקות ברכב. אל תיתנו להם מפתחות

"תצילו את הילדה שלי", זעקה האם שבתה התינוקת נלכדה במכונית

רגעי האימה התרחשו כאשר האם, תושבת חולון, נתנה בידי התינוקת את מפתחות המכונית והילדה לחצה על כפתור הנעילה ונלכדה לבדה ברכב

פורסם בתאריך: 30.8.17 09:31

"הרגשתי שהשמיים נופלים עלי". כך מתארת תושבת חולון, אם לתינוקת בת כשנה וחצי, שבתה ננעלה במכוניתה ביום שני האחרון. "רצתי אל הגן וצרחתי לכל עבר, תצילו את הילדה שלי'", היא משחזרת את רגעי האימה. השלווה בגן הופרה מיד לשמע זעקות השבר של האם ההיסטרית, ולאחר חצי שעה שנדמתה לאם ולקהל שנאסף במקום כשעות ארוכות, הצליחו לחלץ את התינוקת מהמכונית הנעולה.

לאחר שבילתה אחר צהריים נעימים עם בתה התינוקת בגן סיפור ברחוב מוטה גור, לקראת השעה שש בערב, החליטה האם לחזור הביתה. היא אספה את חפציה לתוך רכבה והושיבה את התינוקת במושב הבטיחות. התינוקת התנגדה לשבת במקומה ולאחר מספר דקות של התנגדויות מצידה, הניחה האם בידי התינוקת את מכשיר הנייד שלה ואת מפתחות המכונית. "נתתי לה את הנייד ואת מפתחות והיא מיד נרגעה", מספרת האם שלא ידעה באותו רגע כי עשתה טעות בבחירת החפצים שנתנה בידיה של בתה הקטנה.

האם שמחה על השקט הזמני שניתן לה כדי להמשיך לארגן את הדברים אל תוך המכונית כאשר לפתע, הילדה ששיחקה עם שלט המפתחות לרכב, לחצה על כפתור הנעילה ודלתות המכונית ננעלו. "בהתחלה הילדה לא שמה לב למה שקרה, והמשיכה רגועה לשחק בנייד, אך לאחר כמה דקות התחילה לבכות ואני איתה בוכה וצועקת לעזרה".

סוף טוב הכל טוב, אל עזרת האם, שרצה נסערת אל תוך הגן לבקש עזרה, נחלץ אילן אלשיך, שוטר בעברו, שבעזרת כמה מחבריו הצליח לשבור את זגוגיות אחד מחלונות המכונית וחילץ את התינוקת הקטנה בריאה ושלמה מהמכונית. האם המשיכה לבכות, הפעם היו אלו דמעות התרגשות ושמחה, ולסיכום היא אומרת: "אל תשאירו בחיים ילדים לבד באוטו ואל תיתנו להם לשחק עם מפתחות המכונית. אל תגידו לי זה לא יקרה. למזלי, זה נגמר טוב".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר