עיריית חולון. צילום: אלי נאמן
עיריית חולון. צילום: אלי נאמן

האזינו למוקד העירוני: "אין פקחים 40 דקות בגלל חילופי משמרות"

קריאות של תושבים לעזרה נסגרות אוטומטית מבלי שיטופלו: כך יטפלו בכם במוקד העירוני

פורסם בתאריך: 7.9.17 18:08

עד כמה מתסכל לגלות שהחניה הפרטית שלך חסומה על ידי רכב אחר? מתסכל למדי. אבל עוד יותר מתסכל ומעצבן לגלות בהמשך שהפיקוח העירוני והמוקד העירוני סגרו את הפנייה שלך אליהם לפני שהבעיה טופלה ואף לא טרחו להגיע למקום.

כך קרה אמש (רביעי) כתב השקמה, תושב שכונת אגרובנק, שחזר לעת ערב לביתו וגילה כי החניה הפרטי שלו חסומה על ידי רכב אחר. הוא מיד התקשר למוקד העירוני בחולון, פתח קריאה כמקובל, ולאחר כשעה, כשבירר את מצב הטיפול בבעיה, נאמר לו שהודבקה מדבקת אזהרה על הרכב. כאשר שביקש לברר מדוע קיבל הרכב החוסם מדבקת אזהרה ולא קנס, נאמר שכך החליט הפקח. התושב לא אמר נואש והחליט לפתוח שוב פנייה לפיקוח העירוני, אך המוקדנית מסרה לו, שהקריאה תיסגר אוטומטית לאחר שלוש דקות. התושב המתוסכל לא האמין למשמע אוזניו והחליט הפעם להקליט את השיחה.

המוקדנית ציינה שוב: "הקריאה נסגרה", וכשציין בפניה כי פקחי העירייה כלל לא הגיעו למקום, מסרה לו המוקדנית כי זהו הנוהל. כשהתעקש בשלישית לפתוח קריאה, נאמר לו שעכשיו מתנהלת החלפת משמרות ותושבי העיר אינם יכולים להתלונן במשך 40 דקות. אזי, ביקש לרשום את התלונה ולהפעילה בעוד 40 40 דקו, אך סורב על ידי המוקדנית.

כך נשמעת השיחה בין כתב השקמה לבין מוקדנית עיריית חולון:

התסכול של תושב העיר הלך והתעצם מרגע לרגע, לא רק שלא קיבלו את שתי פניותיו הראשונות – כי הן "נסגרות אוטומטית", הרי שעתה נמסר לו, ובעצם לכל תושבי העיר, שימתין עם תלונתו 40 דקות. תלונה זו תועדה, אך תפקודו הלוקה בחסר של המוקד העירוני מעלה אינספור תלונות של תושבים, בעיקר לנוכח העובדה שהפניות המגיעות אליו, כל מתברר, נסגרות מבלי ששום גורם מקצועי מטפל בהן.

התלונות שמגיעות אל המוקד העירוני הן רבות ומגוונות, אך הדוגמאות לשירות הרע שניתן דרכו מתבטאות גם בכל הקשור לאיסוף פחי הזבל. תושבים רבים מתלוננים על פתיחת קריאה על אי איסוף פחים שלאחר כשעה היא נסגרת והפחים נשארים לעמוד לא במקומם למשך יום שלם. לדוגמה, תושב שכונת תל גיבורים מספר כי השבוע פתח קריאה על אי איסוף פחים גם באפליקציית העירייה וגם במוקד העירוני, ומשקיבל לאחר כשעה הודעה שהפנייה טופלה, אם כי לא טופלה כלל,התקשר שוב למוקד העירוני ודיווח על הבעיה, אך תשובת המוקדנית היתה: "הקריאה סגורה ואין לי מה לעשות עם זה". כך, אם כן, נשארו פחי הזבל לעמוד בפתח הבית כשלושה ימים עד לאיסוף הבא.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "העובדות המתוארות בכתבה אינן מדוייקות בלשון המעטה וגובלת בהסתה כנגד עובדי עירייה מסורים העושים מלאכתם נאמנה. בתוך זמן קצר מפתיחת הפניה הראשונה, הגיעו למקום פקחי העירייה וראו כי רכב בעל תו נכה אכן חונה בכניסה לחניית הבניין אך לא חוסם אותה במלואה, כך שמכוניות עדיין יכולות להיכנס ולצאת ממנה. על פי המדיניות העירונית המקלה עם הנכים בעיר, ניתנה אזהרה לבעל הרכב שהמקום אסור לחניה ובכל מקרה, גם אם היה ניתן קנס, הרכב עדיין היה נשאר במקומו. לו התושב/הכתב רצה שהרכב אכן יפונה, היה עליו לפנות למשטרה שלה הסמכות לפנות לנתוני משרד הרישוי ולברר למי הרכב שייך ודרוש ממנו את פינויו או לגרור אותו. בכל מקרה, מבחינת העירייה, הטיפול הסתיים ולכן הפנייה נסגרה במוקד העירוני. באשר לשיחה עם המוקדנית, אכן נאמרו על ידה דברים שלא היו צריכים להיאמר ורועננו מולה הנהלים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר