בתמונה: ד"ר גיא מורג, צביקה פיק, שירה מנור ורפי וזאנה. צילום: טל קירשנבאום

איך הפכה התערוכה הנוצצת על המאסטרו בחולון להשקה זולה?

החברים מהתעשיה הבריזו, לחתן האירוע לא נשאר זמן לנאום ורק משקפי השמש שחולקו על ידי חברה מסחרית ניחמו פליטת ריאליטי. בתערוכה של צביקה פיק נוצץ היה רק על התלבושות

פורסם בתאריך: 12.9.17 18:00

הפורומואים הרבים לא ממש הועילו לפתיחת התערוכה "מעלה, מעלה!", שאמורה היתה לעשות כבוד גדול למוזיקאי הענק צביקה פיק, במסגרת פתיחת העונה הישראלית לעיצוב בגלריות העירוניות בעיר. אלא שהתערוכה המרכזית, שנפתחה אתמול (שני) בגלריית החווה בחולון, נראתה יותר כמו השקת סניף קטן ומקומי לחנות משקפיים, כנראה גם בגלל שלנוכחים חולקו זוגות משקפיים, מה שתרם לנוכחות המוגברת של מיני סלבס. גם התאורה מחוץ לגלריה התקשה להוסיף זוהר.

המקום היחידי שבו נראו הנוצצים היו על בגדי המלך המאסטרו, עמוסים בפייאטים, בתלבושות שהוצגו במסגרת התערוכה שביקשה להציג את חיו המקצועיים של אחד האמנים הוותיקים בישראל ונראתה, כאמור, כמפגן עליבות. החברים של המאסטרו לא טרחו לבוא והקהל שהגיע התייבש בנאומים הארוכים.

הערב התחיל באיחור לא אופנתי. לקהל הובטחה פתיחה בשעה 20:30, אלא שפיק, ספון ברכבו הלבן כשלצידו המלכה האם, שירה מנור, איחר. רק לקראת השעה 21:30 נפתחת התערוכה, לא לפני שהנוכחים ניהול סמול טוק עירני סביב השמועה על כך שפיק דרש לגנוז את תכנית הריאליטי "המאסטרו", בגלל האופן שבו הוצגה זוגתו. והיה עוד עניין בוער, שם על הדשא: גם הפעם הוא לא ממש סידר את השיער לקראת המאורע "כי הוא מאמין גדול בעין הרע".

בסופה של המתנה לא קצרה, האירוע נפתח. על הבמה המאולתרת עלה רפי וזאנה, יוזם התערוכה, שהקריא רשימה ארוכה של תודות מהסמארטפון, ולא שכח איש, בטח לא את ראש העיר מוטי ששון שבכלל נמצא באילת. אחריו עלה אוצר התערוכה, ד"ר גיא מורג צפלביץ, שנשא כמה מילים ובסיומן קרא לפיק לשאת דברים. אלא שאז רפי וזאנה, שמזהה משבר קואליציוני, חזר למיקרופון כדי להזמין את ממלא מקום ראש העיר, רו"ח זוהר נוימארק, שיגיד גם הוא כמה מילים. רק אחרי שכולם סיימו לנאום, חתן האירוע, צביקה פיק ניסה לשאת נאום קצר, אבל לא ממש בהצלחה כי הקהל כבר נכנס פנימה לתערוכה.

בפנים, בתוך גלריית החווה, שמורכבת משלושה חדרים קטנים, היה חם, מאוד חם, אפילו חנוק. כמעט 200 התושבים שהגיעו הצטופפו על כל מטר מרובע. פיק עמד, צפה ביצירות ובעיקר הזיע ונחנק. הוא ניסה, עבר בין המייצגים, החמיא, נגע, הסכים לצילומי סלפי מההמון המזיע ובעיקר חיפש לברוח החוצה.

בחוץ על הדשא, ניצבה עמדת משקפי שמש של חברה שהעניקה חסות לאירוע. הסיבה: "צביקה פיק תמיד עם משקפי שמש". רשמנו. על אותו הדשא ניצבו כמה מהסלב הבודדים שהגיע, כמו ננסי ברנדס שתהה בקול איך "רותי נבון, שגם ככה אין לה מה לעשות, לא הגיעה לכבד אותו", והוסיף: "לא, זה ממש מביך שאף אחד מעולם הבידור לא הגיע, הוא עבד עם שרית חדד, יהורם גאון, דנה אינטרנשיונל ואף אחד לא טרח לבוא".

מי שכן הגיעו היו שימי ויהודית, סקאזי שלא ממש הבין מה הוא עושה שם וליהיא גרינר, שהגיעה כי "חילקו לנו משקפי שמש חינם". אחרי הכל, בהשקה כמו בהשקה.

 

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. הייתה השקה חמודה.. נעימה.. אוכל טעים.. תערוכה מקסימה..הגיעו אנשים רבים

    דני

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר