צהרונים

ההורים שילמו מקדמה לצהרון והתבקשו להוציא את הילדים

רשת "קהילה ופנאי" גבתה מקדמות על צהרונים, אך סגרה אותם בפני ההורים אובדי העצות

פורסם בתאריך: 17.9.17 08:33

אי סדרים ומידע מוטעה לציבור ההורים ברשת קהילה ופנאי של עיריית חולון. כך עולה מתלונות הורים, תושבי חולון, הקובלים על כך שרשת קהילה ופנאי לא נערכה כראוי לפתיחת שנת הלימודים בכל הקשור לרישום לצהרונים בעיר.

בתחילת השנה קיבלו ההורים את שובר ההרשמה לצהרונים ושילמו את המקדמה עבורם. בצעד כזה הבטיחו, כך האמינו, את רישום ילדיהם בצהרונים. אולם לאחר מכן, פרסמה רשת קהילה ופנאי ברשתות החברתיות ובאתר העירייה קריאה להורים לבוא ולהשלים את הליך הרישום והתשלום. חלק מההורים שנחשף לפרסום אכן ביצע זאת, אך הורים רבים שלא היו מודעים לפרסומים אלה, לא עשו כך. ההורים שואלים ובצדק, "מדוע לא שלחו אלינו מכתב או הודעה בדואר, מדוע לא התקשרו אלינו. כעת נותרנו ללא מענה וללא מקום עבור הילדים בצהרונים, והתשובות שאנו מקבלים הן על מחסור בכוח אדם ועל זה שהרשת אינה מוכנה וערוכה עדיין".

אחת האמהות מספר כיצד קיבלה באמצע יום עבודה טלפון מסייעת הצהרון, שתבוא בדחיפות לקחת את בנה, כיוון שלדבריה אינו רשום בצהרון: "לפתע קיבלתי שיחת טלפון מהסייעת בשעה 14:35 לבוא לקחת את בני. מאז, כל יום הוא מסע מפרך חדש שבו אני צריכה לדאוג לסידור עבור בני, שמישהו ידאג להוציא את בני מהגן ושמישהו נוסף ישמור עליו. אני גם צריכה לדאוג לרכב שישנע וכל יום אותה טרחה שוב ושוב שמלווה בתסכול ועצבים ומדוע? הרי הייתי אחראית ושילמתי מראש מקדמה לצהרון בסך 500 שקל כבר בחודש מרץ".

אותה אם אף הגדילה לעשות ובחודש יולי התקשרה למתנ"ס לוודא שאין צורך בדבר נוסף על מנת שבנה ישהה בצהרון. "נאמר לי", היא מספרת, "שאם שילמתי את המקדמה, הילד בצהרון. בנוסף, הורים אחרים, שכלל לא שילמו מקדמה, נרשמו בחודש אוגוסט לצהרון ללא כל בעיה".

כעת, בנה וילדים אחרים נמצאים ברשימת המתנה לצהרונים ובשל חוסר ארגון נכון והתנהלות לקויה של רשת קהילה ופנאי, ההורים העובדים נאלצים להמציא מדי יום פתרונות עבור ילדיהם שכביכול לא נרשמו לצהרונים.

כשברשת טוענים: "לא שולם", האם מציגה קבלה

אותה אם פנתה בכתב אל ורדה לוי, מנהלת רשת קהילה ופנאי, ובתשובה למענותיה, ענתה לה המנהלת: "תשלום המקדמה לא הוסדר ולא השלמת את תהליך תשלום המקדמה על סך של 500 שקל. בכל אופן זה לא מופיע אצלנו בקבצים. התשובה שקיבלת במרכז הקהילתי (שאם שילמת מקדמה, מקומו של הילד שמור בצהרון – י.ל), היא מוזרה. הרי פרסמנו בכל אמצעי שיש להשלים את הרישום במרכזים הקהילתיים. הראיה, 3,500 ילדים רשומים ומשולבים במסגרות. אף באיגרת שקיבלתם לרישום בעירייה מצוין בהדגש כי יש להשלים את תהליך ההרשמה במרכזים".

עוד כותבת לוי לאם: "אנחנו מחפשים פתרונות לכל אחת ואחד. אנחנו בחיפוש צוות בכדי לפצל את צהרון. ידוע לנו כי יש ממתינים נוספים. מקווה שזה ייפתר בקרוב".

בתגובה לזו מציגה האם קבלה על תשלום המקדמה, שנטען כי לא מופיע ברשומות, ובכך היא מעידה על חוסר הסדר בארגון. "אם הייתי היחידה שלא הבינה את המשך תהליך הרישום, לא הייתי מרגישה עוגמת נפש שכזו אלא הייתי כועסת על עצמי שלא הייתי אחראית מספיק לדאוג לבני היקר", אומרת האם. "הבעיה היא שכמוני יש עוד הורים רבים שכביכול לא הבינו וקיבלו תשובה מוטעית שתשלום המקדמה בלבד הינו חותמת מספקת להימצאות הילדים בצהרון".

מרשת קהילה ופנאי נמסר בתגובה: "רשת קהילה ופנאי עושה כמיטב יכולתה ובימים אלה מוצאת פתרונות לכל פניות ההורים".

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. אמא מאוכזבת

    פשוט חוצפה!!
    גם לי עשו אותו הדבר- שילמתי מקדמה ואפילו קיבלתי הודעת sms שבתי שובצה לצהרון ופתאום ביום הראשון ללימודים קיבלתי טלפון מאחראית הצהרון שבתי לא רשומה ושעליי להגיע ולאסוף אותה כי אין ביטוח.
    כשביקשתי להסדיר את הנושא טלפונית, נענתי בשלילה והתבקשתי להגיע באמצע יום העבודה למתנס וכשהגעתי הבחורה אפילו לא רשמה את מספר האשראי כי ראתה שהוא מעודכן להם במערכת משנה שעברה.
    ממש חוסר סדר וביזיון- צריך לפטר שם את כל החסרי תועלת שלא מבינים כלום בשירות לקוח!!
    לשלוח הודעה שהילדה שובצה הצליחו אבל לשלוח הודעה שמשהו לא תקין ונדרש להסדירו זה כבר מסובך?!?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר