כהן. "לא פשוט לצאת מהארון"

בצבעי גאווה: הזמר חן כהן למען נוער להט"בי בחולון

הזמר חן כהן, בוגר The VOICE, מפיק ערב מחזות זמר שרווחיו ייתרמו לארגון הנוער הגאה "איגי": "יש לנו דרך לעשות עד שנגיע לשיוויון מלא"

פורסם בתאריך: 7.10.17 18:41

הזמר חן כהן, בן 23 מחולון, בוגר TheVOICE, לא מפסיק לשיר. בימים אלה הוא עובד על האלבום הראשון שלו ובמקביל מתכונן לעלות על הבמה בסוף אוקטובר עם ״קוויר איט אפ״, ערב מחווה לשירי מחזות זמר בטאץ' קווירי, שכל רווחיו ייתרמו לארגון הנוער ההומו-לסבי "איגי".

על הפרויקט ״קוויר איט אפ״ הוא מספר: "זה פרויקט מדהים בעיני. הולך להיות מופע מעניין וכיפי ברמות. אנחנו חמישה בנים וחמש בנות והכוונה היא לצבוע את שירי מחזות זמר הקלאסיים בצבעים שלנו. בנוסף, יש את המטרה ההתנדבותית, איגי הוא ארגון מדהים ומסגרת מדהימה לנוער להט"בי, החלטתי להתנדב ולתרום עבורו ולכן הרווחים מהפרויקט ילכו כולם לאיגי. המטרה שלי היא להיות אוזן קשבת ודמות מכילה ומחבקת, זה נותן לי סיפוק אדיר".

איזה יחס מקבלת הקהילה הלהט"בית בחולון?
"חולון לכשעצמה היא עיר פתוחה לדעתי. אבל אני חושב שעדיין יש לנו דרך לעשות ובכלל כמדינה עד שנגיע לשיוויון מלא. עצם זה שיש אנשים שזר להם לראות זוג הומואים מתנשק או מתחבק, או טוקבקים שאני לפעמים נתקל בהם שמלאים שנאה כלפי הקהילה הלהט"בית, או אפילו העניין הבסיסי הזה שאי אפשר להתחתן פה או לאמץ ילדים, זה משהו שהוא בעיני אבסורד ואני חושב שלדור שלנו יש תפקיד ואנחנו צריכים להילחם על הזכויות האלו כדי שלדורות הבאים יהיה עולם יפה וטוב יותר".

כפי שפורסם ב"השקמה חולון", כהן יצא לפני כחודש בפרויקט הד סטארט למימון אלבום הבכורה. הזמר מחולון  שלמד בתיכון הרצוג  במגמת תיאטרון וזכה במלגה לבית הספר בית צבי, הספיק בינתיים הוציא סינגל חדש "אל תלכי".

לצפייה בקליפ לסינגל "אל תלכי":

המופע עצמו יעלה ב-28 באוקטובר בתל אביב, הצגה ראשונה ב-19:00, הצגה שנייה ב-21:00. טל' להזמנות: 03-546-0524

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר