אדריכלים ומעצבי פנים בחולון. תמונה: shutterstock
אדריכלים ומעצבי פנים בחולון. תמונה: shutterstock

אדריכלים ומעצבי פנים במרכז

מתכננים לעבור למקום חדש ורוצים לתת לו תחושה של בית? אספנו עבורכם את האדריכלים ומעצבים הפנים הכי לוהטים שיעזרו לכם להרגיש בבית כבר מהרגע הראשון

פורסם בתאריך: 12.6.19 09:22

כשאנחנו מגיעים לבית או לדירה חדשה, אנחנו רוצים להרגיש בבית מהרגע הראשון. אנחנו מכינים את הכל; הריהוט, צבע הקירות, המרצפות ואפילו התאורה כך שיתנו לנו הרגשה של בית ומקום נעים לגור בו, וכשיש לנו מישהו מקצועי שיכול לעזור לנו עם המשימה, ברור שהתוצאה הולכת להיות לא פחות ממדהימה.

ענבר עיצובים – inbar designs

לכולנו יש כישרון מסוים, כזה שמאפיין אותנו ומזוהה איתנו בכל מקום אליו אנחנו הולכים, חלקנו יודעים לעשות דברים קטנים כמו לגעת עם הלשון באף (שלנו, לא של מישהו אחר) וחלקנו יודעים לעשות דברים גדולים יותר כמו לכתוב שירה או לצייר.
במקרה של ענבר לוריא, הכישרון הגדול ביותר שלה, הוא היכולת לקחת כל חלל אפור ולהפוך אותו מגוש בטון משעמם לבית נעים וחמים.

אז ספרי לנו, איך התחלת?
הדירה הראשונה שעיצבתי הייתה בכלל הדירה שלי, תמיד אהבתי אסתטיקה ויופי וכשחשבתי על איך אני רוצה שהדירה תראה, ידעתי בדיוק מה אני צריכה לעשות. הלכתי, קניתי, צבעתי ומיקמתי הכל בדירה לפי התחושה והעין שלי, הייתי מופתעת מכמה שזה בא לי טבעי וכמה זה יצא יפה. מאוחר יותר הלכתי ללמוד אדריכלות ועיצוב פנים וכיום העסק שלי כבר בן 8; עיצבתי עשרות חללים, החל מבתים פרטיים, משרדים, בניינים, דופלקסים וכל דבר שדורש טאצ' עיצובי עם קצת נשמה וכיף.

ענבר לוריא. צילום: לילך גל

ענבר לוריא. צילום: לילך גל

הצלחת לעצב את הדירה שלך, אבל כל אחד אוהב משהו אחר הרי, לא?
בדיוק. תראה, אני פה בשביל לשרת את המטרה של הלקוחות שלי ולהגשים להם את החלום, העבודה שלי מתחילה הרבה לפני העיצוב, בשלב שבו אני חוקרת יחד עם הלקוחות מה בכלל הסגנון שהם רוצים.
לכל אדם יש סגנון משלו, אבל יש אנשים שעדיין לא הבינו איך להגדיר בדיוק את מה שהם רוצים ולכן הם לא יודעים לומר לי אפילו מה הסגנון שלהם; הדבר הראשון שאני עושה הוא לשבת, ולחשוב ביחד איתם על כל הסגנונות וההעדפות שלהם, כך אנחנו עושים עד שאנחנו מוצאים את הכיוון המתאים. אני מקשיבה לכל הצרכים והרצונות שיש להם ולבסוף יוצרת שילוב עדין בין מספר סגנונות, זה יכול להיות לדוגמא משהו בסגנון ניו-יורקי עם נגיעות של כפרי, והשילוב בין הסגנונות הוא מה שיוצר את הייחודיות ואת אפקט ה"ואוו".

אז לדעתך כל מי שבונה דירה צריך מעצבת?
אנשים מתבלבלים כשמציבים בפניהם הרבה אפשרויות. למען האמת, מספיק שיהיו בסך הכל שתי אפשרויות וכבר אנשים נכנסים לצומת דרכים. התפקיד שלי, בין היתר, הוא למקד אנשים ולמצוא להם את הדברים הנכונים, במקום שילכו ל-20 חנויות רהיטים ויחזרו בסוף בידיים ריקות.
במקום להסתבך עם כל בעלי המקצוע והספקים הרבים שמולם צריך להתנהל כשמעצבים את הבית, מעצבת פנים טובה תשתלט על הכל ותביא לתוצאה טובה יותר. כשאני הולכת לקנות רהיטים ולבחור דברים לבית, אני עושה את זה אחרי שכבר עשיתי סקר שוק וכשאני כבר יודעת מי מביא את המוצרים שצריך לדירה ואיזה מוצרים הכי שווים, גם באיכות וגם במחיר.
בסופו של דבר, מדובר פה גם בחיסכון אדיר של זמן, אנרגיה, וכמובן כסף. את הפריטים והריהוט שאני מביאה אני משיגה ללקוחות שלי ב10 עד 40 אחוז הנחה, כי אני כבר מכירה את כל החנויות וכל הספקים. ובוא לא נשכח שעל כל החיסכון הזה של הזמן והכסף אנחנו גם מוסיפים את העובדה שהדירה מעוצבת בצורה מושלמת לשביעות הדיירים.

עיצוב פנים. פיתרון שיחסוך לכם זמן, אנרגיה וכסף. ציליום: עידן גור

עיצוב פנים. פיתרון שיחסוך לכם זמן, אנרגיה וכסף. ציליום: עידן גור

חייב לומר שקצת שכנעת אותי, אז מה עושים אם רוצים להשתמש בשירותייך?
קודם כל אני מזמינה בכיף כל מי שרוצה לבוא אליי לפגישת היכרות ללא התחייבות. צריכה להיות דינאמיקה טובה ביני לבין הלקוח וחשוב לי לדעת שאני יכולה להגשים לאנשים את החלום, כך ששני הצדדים יצאו מרוצים.
לאחר הפגישה אני שולחת הצעת מחיר עם מייל מפורט ובו מידע על כל מה שעומד להיות בפרויקט: העיצוב, התוכניות, בחירות של רהיטים, רכישות, עלויות, קירות, חללים, סדר עבודה ולו"ז מפורט. הכל כתוב והכל ברור, והלקוחות שלי יודעים בדיוק מה קורה בכל שלב. המטרה היא לא רק ליצור סדר בפרויקט אלא גם להרגיע את האנשים, שכן תקופת שיפוץ או בניה יכולה להיות תקופה מלחיצה מאוד. הידיעה של מה קורה בכל שלב מרגיעה ומשחררת אנשים להתמקד בחייהם.

לאחר מכן אני מתחילה לעבוד על תוכניות וסקיצות, ועל הדרך אני מתשאלת את הלקוח ומחלצת ממנו את כל המידע החשוב. אנחנו יושבים ביחד והתהליך עצמו ממש כיף כשבמהלכו מתחילים לצוץ כל מיני רעיונות מעניינים ומגניבים וההתרגשות מתחילה להכנס לעניינים! כמובן שיש מגבלות זמן ותקציב אבל השמיים הם רק מסלול טיסה ואני יודעת להוציא את המירב ממה שנותנים לי.

כשמגיע הזמן אנחנו הולכים לעשות את הקניות ביחד ומתחילים לבחור את המטבח, האריחים והחיפויים, הריהוט, התאורה ולבסוף את הצבעים. חלק מהלקוחות רוצים להצטרף אליי לקניות ואז אנחנו יוצאים ליום כיף ביחד (אני בודקת מראש שלא יהיה ארוך מדי כדי לא להעמיס על האנשים ועליי), וחלק מעדיפים שאני אעשה הכל בשבילם, כך או כך כל מה שאני בוחרת מתאים בצורה מושלמת לסגנון הבית ולטעם הדיירים.

עיצוב משרדים צעיר ואנרגטי. צילום: עידן גור

עיצוב משרדים צעיר ואנרגטי. צילום: עידן גור

בואי נהיה קיצ'ים רק לרגע, מה הערך שמוביל אותך בעבודה שלך?
חחח לא קיצ'ים בכלל, אני ייקית, מה שאומר שכשאני עושה עבודה אני נותנת את הנשמה כדי שהאנשים יקבלו את הבית שהם תמיד רצו. אני מגיע לאתר בניה, עובדת צמוד לאנשי המקצוע ולספקים, מקפידה על עמידה בזמנים, דואגת למוצרים איכותיים והכי חשוב עובדת בשקיפות ובאמינות.

טיפ קטן לקראת הסוף?
אנחנו לא יכולים לתכנן כל רגע וכל דבר שיקרה לנו בחיים, וכך קורה גם בתהליך הבניה והעיצוב. לכן, אני תמיד ממליצה לאנשים להשאיר אקסטרה של 10-20% מהתקציב שהם העמידו לעיצוב הבית.

ענבר לוריא היא מעצבת פנים עצמאית שעובדת בתחום עיצוב הפנים כבר 12 שנה, היא למדה עיצוב ואדריכלות פנים ומפעילה עסק משלה ב-8 השנים האחרונות. תחום ההתמחות שלה נע על קשת עיצובית רחבה המשלבת מגוון גדול של סגנונות, רעיונות והשראות מעולמות עיצוב שונים. היא עובדת עם השוק הפרטי והעסקי כאחד, ומעצבת הכל החל מדירות ובתים פרטיים, ועד למשרדים.
היא אוהבת את עבודתה, מתעוררת כל בוקר בתשוקה ומגדירה את עצמה כאדם אופטימי ונעים שכיף לעבוד איתו. הנאה ותוצאה מדהימה מובטחות!

טלפון: 052-8582400
כתובת: אהוד מנור 12, חולון

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק

יודעת לתת הרגשה של בית - ענבר לוריא. צילום: עידן גור

יודעת לתת הרגשה של בית – ענבר לוריא. צילום: עידן גור


כרמית וינוגרד: מעצבת פנים

מעצבת הפנים כרמית וינוגרד, מעצבת בתים בעיצוב מרגש ונועז בהתאם לתפישת הבית המושלם. כל שעליכם לעשות הוא להציג בפניה את החלום, והיא תגשים אותו עבורכם.

עיצוב פנים הוא תחום מתחדש ודינמי, המיישר קו מול סטנדרטיים עולמיים. מעצבי פנים איכותיים ששומרים על מקומם בראש התחרות, נדרשים ללמוד את הטרדנים הבאים מראש, ולשלב בידע המקצועי שלהם את קווי העיצוב העתידיים.

כרמית וינוגרד היא מעצבת פנים מובילה ונמרצת. היא אינטליגנטית, מעוררת השראה ומייצגת מגוון רחב של אפשרויות, והכל תמיד בהתאם לצרכי לקוחותיה, לצרכיהם ולאופיים. היא סיימה את לימודיה במכללתHIT  בהצטיינות ומשם החלה את דרכה כמעצבת עצמאית. כיום היא בעלת ניסיון וותק נצבר, ומוניטין שהולך לפניה.

עיצוב פנים: כרמית וינוגרד. צילום: רפאל בן דור

עיצוב פנים: כרמית וינוגרד. צילום: רפאל בן דור

בית מקרטון שהפך לקריירה

את משיכתה לתחום עיצוב הפנים, היטיבה לבטא כרמית כבר בילדותה. כילדה צעירה היא התמידה לשחק עם מודלים של בתים מקרטון והזיזה את הרהיטים ממקום למקום במרחב הבית, עד שחשה שהם מסודרים במקום הנכון בהיבט האסתטי. "מאז שאני זוכרת את עצמי, תמיד נמשכתי לתחום היופי, האסתטיקה, הצבעים והחומרים, וזה בא לידי ביטוי מגיל צעיר מאוד". אומרת כרמית וינוגרד.

גם היום, עיצוב הפנים הוא מגרש המשחקים שלה. בתי הקרטון הוחלפו בבתים אמיתיים, אך חדוות היצירה, ההתלהבות והקסם לא פגו מעולם. את הספונטניות, כרמית משלבת בקווים מנחים ומתרגמת בהצלחה את הרעיונות הנועזים ביותר, לביצוע מושלם.

"מה שחשוב לזכור הוא, שהלקוח תמיד עומד במרכז ודעתו היא הקובעת. על מעצב פנים ללכת תמיד עם רצון הלקוח והדרך בה הוא רואה את בית החלומות שלו, ולעולם לא "לכפות" עיצוב שונה במהות מזה שהלקוח בחר, גם אם המעצב רואה בדמיונו עיצוב שונה לגמרי. החלום הוא של בעלי הבית ולא של המעצב". אומרת כרמית.

"כמובן, שמתוך הקווים המנחים והמחשבה הבסיסית של הלקוח, אפשר וצריך לצמוח ולגדול, ולהביא לידי ביטוי את יכולות העיצוב המקסימליות, כדי שהעיצוב ייצא מושלם, הרבה מעבר לכל דמיון או חלום, כך שהתוצאה הסופית תפתיע את הלקוח ותגרום לו להתאהב בביתו החדש".

עיצוב: כרמית וינוגרד. צילום: ליאור טייטל

עיצוב: כרמית וינוגרד. צילום: ליאור טייטל

להגשים לכם את החלום

כרמית היא מגשימת חלומות בכל הקשור לעיצוב הפנים. כל שעליכם לעשות הוא לבטא בפניה את הרעיון לבית חלומותיכם, והיא תגשים לכם את החלום. "השאיפה שלי היא להגשים את חלומות לקוחותיי, כך שירצו לשוב הביתה וירגישו שהם שבחופשה שאינה נגמרת". היא אומרת.

עם אילו חששות ומחשבות לגבי עיצוב הבית, הלקוחות מגיעים?

"הלקוחות מגיעים עם רעיונות שונים והרבה פעמים גם עם חששות, כיוון ששיפוץ מבחינתם הוא הרבה סימני שאלה וכניסה לתחום אפור שאינם מכירים, וזה הגיוני, כי מעבר מגורים ותהליך של שיפוץ מלא זה דבר שקורה פעם או פעמיים בחיים. עבורי זו המציאות היומיומית. אני תמיד נהנית לשמוע לקוח או לקוחה שאומרים שהם נהנו מהדרך,מהמסע ולא רק מהתוצאה. חשוב לי, שעיצוב הבית יהיה עבורם חוויה לאורך כל הדרך ולא רק בתוצאה הסופית.

"הלקוח הוא תמיד חלק מהפרויקט. הוא זה שיתעורר בבוקר לאחר השיפוץ בדירה שלו וייהנה, ואני נמצאת כדי להנחות אותו ולהראות לו מספר אופציות שיתאימו לו".

כיצד מתבצע תהליך בחירת העיצוב עם הלקוח?

"אני מבצעת עם לקוחותיי שיחה ראשונה, כאשר קודם כל אני מקשיבה ומבינה את צרכי הלקוח ובני משפחתו ותוך מספר פגישות לומדת על הדינמיקה של המשפחה.

"השלב הבא בעיצוב הפנים הוא גיבוש הקונספט העיצובי והכנת התוכניות. לא מעט לקוחות מגיעים אלי לאחר שרכשו  דירה עם משכנתא גדולה ונשאר להם תקציב מאוד מוגבל אך עדין רוצים את שירותיי המקצועיים כדי להשיג את דירת חלומותיהם, וגם עם מגבלת תקציב זו אנחנו מצליחים ביחד להפוך את הדירה לעיצובית ופרקטית. תמיד יש לקחת בחשבון את תקציב הלקוח, כדי שבסופו של התהליך הלקוח יהיה מרוצה מעבודתי".

מהם הקווים המנחים והטרדנים הבולטים בעיצוב הפנים כיום?

"רהיטים במראה מינימליסטי, קווים ישרים וחומרי גלם איכותיים. טרנד נוסף, הוא הצבע השחור   הצבע הכהה מעניק עומק ועניין.

"קיר אחד מעוצב בסלון, מקפיץ את כל החלל, וכמובן, שילוב של שני צבעים במקומות הישיבה שבסלון.

"ברזל הוא חומר גלם שנראה אותו הרבה בחללי הבית השונים כגון המטבח והסלון".

מהם הקווים המנחים בעיצוב שלך?

"החללים המעוצבים צריכים להיות בעלי מכנה משותף, צריכה להיות להם 'שפה עיצובית'".

לגבי גבולות – כשמדובר בעיצוב פנים, עניין הגבולות הוא חשוב מאוד. לדוגמה: אם אני מעצבת סלון, אשתדל שיהיו רהיטים ושטיח ש"יתחמו" את הסלון מה שיאפשר לנו להבין את התמונה. חשוב שתהיה הקפדה על השילוב ההרמוני בין החללים,שיהיו מעברים רכים תוך הכנסת מרכיבי התאורה והריהוט".

עיצוב: כרמית וינוגרד. צילום: ליאור טייטל

עיצוב: כרמית וינוגרד. צילום: ליאור טייטל

היכן ניתן להתרשם מעבודותיך?

"בתקופה האחרונה, סיימתי לעצב שתי דירות לדוגמא בפרויקט  'DAVID ' של חברת סאדאב בחולון.

"העבודה ב'דירות לדוגמא', שונה מעבודה מול לקוח פרטי בכך שיש צורך להפוך דירת קבלן סטנדרטית לדירה מעוצבת וייחודית שתתאים למגוון רחב של לקוחות המגיעים להתעניין בפרויקט".

"היזם אתגר אותי במסגרת תקציב לא גבוהה, כדי שיתאפשר בסופו של דבר ללקוחות המתעניינים בפרויקט לרכוש דירה דומה ותהיה להם היכולת לאמץ את הקו העיצובי,החומרים והצבעים לדירתם החדשה. הפרויקט יצא נפלא ומדהים ואני מזמינה לקוחות פוטנציאלים לתאם איתי כדי להגיע ולהתרשם".

מעצבת הפנים כרמית וינוגרד, בעלת סטודיו לעיצוב פנים 'וינוגרד פרויקטים' בחולון. היא רשמה לעצמה הישגים מוצלחים ומרשימים בעיצוב דירות ובתים, משקיעה מאוד בעבודותיה והתוצאות ניכרות בשטח. היא מעסיקה במשרדה מהנדס בניין מקצועי ואיכותי, המלווה את כל תהליך הביצוע בשטח, לווידוא שלמות והבטחת הביצוע.

כתובת הסטודיו: חנקין 83, חולון

טלפון: 052-3363795

כרמית וינוגרד. צילום: יהודית הופמן מג'ר

כרמית וינוגרד. צילום: יהודית הופמן מג'ר


תוכן שיווקי


 

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר