מהפיכת ההתחדשות העירונית של תל גיבורים (הדמיות: כאן בינוי)
מהפיכת ההתחדשות העירונית של תל גיבורים (הדמיות: כאן בינוי)

תל גיבורים: מהפכת ההתחדשות העירונית של ״כאן בינוי״

חברת "כאן בינוי - חדשנות עירונית" החלה בבניית בניין חדש ומפואר בפינת הרחובות הפורצים והטייסים. בעוד 24 חודשים תוכלו גם אתם להגשים את החלום ולעבור לדירת פאר משלכם, בבניין יוקרתי בשכונה הכי קרובה לתל אביב

פורסם בתאריך: 4.12.19 15:37

שכונת תל גיבורים, הממוקמת בחלקה הצפוני של העיר הגובלת בתל אביב, צפויה בשנים הקרובות לעבור מתיחת פנים ולהפוך לפנינה החדשה של העיר. הועדה המקומית לתכנון ובנייה אישרה את "תוכנית תל גיבורים – התחדשות עירונית" אשר מפרטת את בנייתן של 2,000 יחידות דיור חדשות בשלב ראשון ועוד מספר דומה בשלב השני, כאשר התוכניות כבר הוגשו להתנגדויות.

הניצוץ הראשון שיתווה את השינוי בשכונה המתחדשת הוא פרויקט של חברת "כאן בינוי – חדשנות עירונית", שבימים אלה החלה בנייתו.

דירת פאר במרחק נגיעה

ניתן האות למהפיכה האורבנית בשכונה הותיקה תל גיבורים – פרויקט חדש של חברת "כאן בינוי" יוצא לדרך. הבניין החדש יהיה בן 5 קומות מעל קומת הקרקע ובו 15 יחידות דיור בנות שלושה וארבעה חדרים, שתי דירות גג ודירות גן. בנייתו צפויה להסתיים תוך 24 חודשים בלבד.

"מיקומו הייחודי של המגרש עליו נבנה הבניין איפשר לעצב אותו בצורה ארכיטקטונית מרשימה ויוצאת דופן", מסביר אורי ניאזוב, מנכ"ל משותף ב"כאן בינוי – חדשנות עירונית". "הבניין תוכנן כך שלכל דירה תהיה מרפסת שמש שתעניק חוויית מגורים יוקרתית והרמונית. בנוסף למפרט היוקרתי, לכל דירה תהיה חניה פרטית בחניון תת-קרקעי מטופח".

ניכר שהושקעה מחשבה רבה בתכנון הבניין כולו ולא רק ביחידות הדיור, שכן גם הלובי המתוכנן יהיה יוצא דופן וגובהו יהיה כ-6 מטרים, כפול מהממוצע המקובל.

תוכניות הפיתוח והשינוי של שכונת תל גיבורים יובילו לכך שתוך זמן קצר השכונה תשנה את פניה לחלוטין, בזכות הקמת בניינים בפרויקטים מגוונים שימשכו אליהם בעיקר זוגות צעירים רבים, בעלי השכלה וממעמד בינוני-גבוה. "במציאות בה יש מחסור אדיר ביחידות דיור ברות השגה, שדרוג השכונה ובנייה של 4,000 יחידות דיור תוך שנים ספורות זו בשורה של ממש", ממשיך אורי. "החברה שלנו גאה להיות חלק בלתי נפרד מקידום השינוי והצעדת השכונה לעתיד משגשג ומתפתח, בו תהיה הזדמנות גם לותיקי השכונה וגם לדיירים החדשים לגור בדירות עם מפרט טכני מהגבוהים שיש ולהמשיך להתגורר בעיר שלהם ולא להגר ממנה".

ניסיון והצלחה הם שם המשחק

חברת "כאן בינוי – חדשנות עירונית" נוסדה בשנת 2010 ומאז עוסקת בייזום בנייה למגורים, כשעיקר פעילותה מופנה לתחומים של התחדשות עירונית: תמ"א 38/1 – חיזוק ועיבוי מבנים, תמ"א 38/2 – הריסה ובנייה מחדש, וכן במסגרת פינוי-בינוי.

המנכ"לים המייסדים בחברה, אורי ניאזוב ושותפו גבי יקר, בעלי ניסיון רב בנדל"ן בתחום הייזום למגורים ובבנייה רוויה. אורי, משפטן בהשכלתו, בעל 15 שנות ניסיון בייזום וביצוע פרויקטים בתחום הנדל"ן, בשנים האחרונות משתתף ומרצה בפאנלים שונים בתחום ההתחדשות העירונית. גבי, בעל ניסיון רב וידע הנדסי מקיף בכל תחומי הביצוע. הוא ממקימי חברת "יושפה יקר" והיום מרכז את תחום הביצוע וההנדסה ב"כאן בינוי".

גישתה הייחודית של החברה מתאפיינת בהשקעה בשיטות עבודה עדכניות, בטכנולוגיות הנדסיות מתקדמות ובבנייה ירוקה וידידותית לסביבה. כל זאת בגישה המשלבת את מיטב המשאבים המקצועיים עם רמת שירות גבוהה שבזכותה "כאן בינוי" זוכה לאמון רב בקרב לקוחותיה.

"הפעילות של כל אחד בחברה מושתתת על שלושה יסודות עיקריים: מקצועיות, אמינות וקשר ישיר עם כל אחד מהדיירים", אומר אורי. "אנחנו מפעילים מערך הנדסי לכל פרויקט ומייעדים מנהל עבודה וממונה בטיחות קבועים בכל אתר שלנו, לצד נציג אישי שמלווה את הדיירים החל מתחילת התהליך ועד לרגע מסירת המפתח והכניסה לדירה. בנוסף, אדריכלית המשרד אמונה על כל נושא שינויי הדיירים, הן אלה שצפויים להתפנות מדירתם עד שיושלם פרויקט פינוי בינוי והן הרוכשים החדשים. כל אחד מהם מקבל ייעוץ והכוונה, בחירה של תוספות או שינויים במפרט הטכני ועד לקבלת הדמיות ובחירת אריחים".

חברת "כאן בינוי" בונה במרכז הארץ באזורי הביקוש, בדגש על קידום מספר לא מבוטל של פרויקטים בחולון. אנשי החברה מעורים בקהילה ובעלי ידע בכל הנוגע לתוכנית של העירייה בכל הנוגע להתחדשות עירונית. כעת הם גאים להיות שותפים בהפיכת שכונת תל גיבורים לכזו שתהיה אבן שואבת למשפחות וזוגות צעירים.

כתובת: שדרות ישראל גורי 35, תל אביב
טלפון: 03-6832444

למעבר לאתר

מצעידים את השכונה אל עבר עתיד משגשג ומתפתח

מצעידים את השכונה אל עבר עתיד משגשג ומתפתח


תוכן שיווקי


 

תגובות

תגובה אחת
  1. מעיין

    חייבת לשבח את החברה.
    קניתי את הדירה שלי מהם בחולון וסוכם על מפרט טכני והם שידרגו לי את כולו!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר